آغاز حراج تابستانه مدیران خودرو | ثبت نام خودروهای چینی به قیمت نمایندگی

آغاز حراج تابستانه مدیران خودرو | ثبت نام خودروهای چینی به قیمت نمایندگی

شرایط فروش ۵ خودرو فونیکس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه اعلام شد.

به اطلاع میرساند کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی مدیران خودرو با موعد تحویل پاییز ۱۴۰۳ که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام شده است، میتوانند از امروز شنبه مورخ ۱۰ /۰۶ /۱۴۰۳ پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی توسط شرکت مدیران خودرو، با مراجعه به یکی از نمایندگی های این شرکت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود به صورت نقد یا اقساط مطابق شرایط زیر اقدام کنند.

مدیران خودرو

شرکت خودروسازی چری اکنون مراحل رشد را پشت سر گذاشته و در حال تبدیل شدن به یک شرکت بالغ است. چری بزرگترین صادرکننده خودرو چینی است و اکنون با توسعه زیربرندهایی همچون اومودا، جتور و اکسید به دنبال توسعه بازار خود است. جدیدترین محصول از زیربرند تازه تاسیس چری یعنی اومودا هم‌اکنون با نام فونیکس اومودا ۵ در حال ورود به بازار ایران است. فونیکس اومودا ۵ یک کراس‌اوور کوچک است که در بخش جذاب و پرتلاطم بازار جهانی به رقابت خواهد پرداخت. چری برای طراحی این خودرو از نظرات مشتریان خود در کشورهای مختلف بهره برده است تا محصولی با استانداردهای جهانی معرفی کند. اومودا ۵ در ایران با برند فونیکس عرضه خواهد شد، برندی که به محصولات لوکس چری اختصاص یافته است. از این رو نباید توقع داشت که فونیکس اومودا ۵ با قیمتی اقتصادی به دست مصرف کننده برسد.

بررسی فونیکس FX

شرکت چری در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱، از محصول جدیدی رونمایی کرد که امروزه آن را با نام چری اومودا ۵ می‌شناسیم. این خودرو از الگوی طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات چری بهره می‌برد و مشخص بود که این شرکت چینی برنامه‌های متفاوتی را برای توسعه کسب و کار خود در پیش گرفته است. تولید و عرضه چری اومودا ۵ از اوایل سال ۲۰۲۲ در چین آغاز شد و سپس این خودرو به بازارهای صادراتی همچون روسیه،‌ ایران و اندونزی راه یافت. روند عرضه این خودرو در چین و بازارهای صادراتی متفاوت بود. این خودرو در چین به عنوان یکی از محصولات چری شناخته می‌شود اما در بازارهای صادراتی، این خودرو را برند تازه تاسیس اومودا می‌شناسیم. این خودرو در ایران نیز نام و نشان جدیدی پیدا کرد و مطابق رویه جدید نام‌گذاری مدیران خودرو، به یکی از محصولات فونیکس تبدیل شد. مشتریان ایرانی اکنون این خودرو را با نام فونیکس FX‌ می‌شناسند که در کنار تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو و آریزو ۶ پرو اعضای خانواده لوکس مدیران خودرو را تشکیل می‌دهند.

طراحی فونیکس FX

چری در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۲۱ اعلام کرد که برای طراحی اومودا ۵ از نظرات کاربران در سی کشور بهره برده است. نتیجه کار طراحان چری و خلق اومودا ۵ براساس این نظرات یک کراس‌اوور کامپکت جالب و ترکیبی است. در ظاهر خارجی فونیکس FX می‌توان ترکیبی از طراحی شرقی و غربی را به وضوح مشاهده کرد و جلوپنجره خودرو نیز همانند اتومبیل‌های اسپرت آمریکایی با فرم عریض طراحی شده است. اگر به چری اومودا ۵ نگاه کنید، ترکیبی از زبان طراحی خودروهای مختلف را در آن خواهید دید. به طور مثال فرم کلی بدنه به کراس‌اوورهای اسپرت کره‌ای و ژاپنی شباهت دارد. تریم دو رنگ آن شما را به یاد کراس‌اوورهای اروپایی همچون محصولات سیتروئن می‌اندازد. فرم طراحی قسمت عقب بی شباهت به کراس‌اوورهای اسپرت آلمانی نیست.

 

 

نظر شما