ثبت نام سایپا شهریور ۱۴۰۳ | حراج خودروی پرفروش به قیمت کارخانه

ثبت نام سایپا شهریور ۱۴۰۳  | حراج خودروی پرفروش به قیمت کارخانه

فروش فوری نقدی کامیونت نیسان دوگانه‌سوز آپشنال svd از روز یکشنبه آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، فروش فوری نقدی خودروی نیسان دوگانه‌سوز آپشنال svd را از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 11/1403/06 از طریق صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  https://saipa.iranecar.com آغاز کند. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت فعال است.

متقاضیان می‌توانند برای تسهیل در فرآیند ثبت‌نام، قبل از زمان شروع ثبت‌نام، به آدرس یاد شده  مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

وانت نیسان آپشنال

در وانت نیسان آپشنال، «فرمان هیدرولیک» و «سیستم پخش» خودرو حذف شده اما «لاستیک رادیال» و «کولر» همچنان بصورت استاندارد هستند. 

وانت زامیاد آپشنال سایپا

وانت نیسان آپشنال

همچنین زامیاد برای وانت نیسان آپشنال، سه ویژگی کاملا جدید اضافه کرده که عبارتند از:

گارد جلو،

برچسب های گرافیکی در طرفین بدنه،

کفی پلاستیکی اتاق بار.

مزایای لاستیک رادیال در محصولات زامیاد

شرکت خودروسازی زامیاد در شهریورماه ۹۸، با انتشار اطلاعیه‌ای، درباره تغییر لاستیک‌های نیسان زامیاد و جایگزین کردن آنها با لاستیک‌های رادیال، توضیحاتی داد که خلاصه آن، به شرح زیر است:

تایرهای رادیال (Radial) محصول جدید شرکت های تولیدی لاستیک است که نسبت به تایرهای قدیمی بایاس (Baias) برتری های متعددی دارد ازجمله:

افزایش ضریب ایمنی

فرمان پذیری و نرمی بهتر

کاهش صدای تولیدی تایر

قابلیت بهتر بالانس چرخ

کاهش صدمات وارده در دست اندازهای مسیر به سیستم جلوبندی (بدلیل مقاومت بیشتر لاستیک به ضربات)

افزایش قاصله زمانی میان پنچرشدن و خوابیدن لاستیک (به راننده این امکان را می دهد تا خودرو را به تعمیرگاه برساند)

افزایش تعادل جانبی بر سر پیچ ها و دور زدن (بدلیل کمتر بودن ارتفاع در مقطع لاستیک)

تغییرات وانت نیسان در دهه ۹۰ شمسی

نیسان آبی دیگر برای همه ما شناخته شده است؛ پیکاپی فوق‌العاده جان سخت که بی‌بهره از ساده‌ترین امکانات است و بدنه‌ای جعبه‌ای و ایمنی بسیار ضعیفی دارد.

وانت نیسان آبی متولد دهه ۷۰ میلادی و در واقع سومین نسل نیسان جونیور (سری ۱۴۰) است. تولید این پیکاپ ژاپنی در ایران هم‌زمان با برخی بازارهای جهانی بود و از ابتدای دهه ۵۰ شمسی نیز اولین نسخه‌های مونتاژی آن از کارخانه زامیاد بیرون آمد.

در اواسط دهه ۶۰ شمسی خط تولید آن به سایپا واگذار شد و سایپا هم برای نخستین‌بار پیشرانه Z۲۴ داتسون ۷۲۰ را در دل این وانت گذاشت و با نام سایپا ۲۴ آن‌را به بازار فرستاد.

نظر شما