آغاز ثبت نام مدیران خودرو | حراج ۵ خودروی چینی به قیمت کارخانه

آغاز ثبت نام مدیران خودرو  | حراج ۵ خودروی چینی به قیمت کارخانه

متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۱۰ شهریور با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

فروش فوق‌العاده ۵ خودرو از محصولات مدیران خودرو از شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

فراخوان واریز وجه و ثبت نام محصولات مدیران خودرو اعلام شد. متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۱۰ شهریور با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آغاز ثبت نام مدیران خودرو

درباره فونیکس FX پرمیوم

شرکت خودرو سازی چینی چری در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۲۱ برای اولین بار از یک کراس اوور کوپه با ظاهری زیبا و اسپرت رونمایی کرد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کرد. نام اصلی این خودرو چری اومودا ۵ است که در بازار ایران ، این خودرو را با نام فونیکس FX می شناسیم. این خودرو در سال ۱۴۰۱ توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد و به دلیل چهره اسپرت و مشخصات فنی خوب خود توانست میزان فروش خوبی را برای مدیران خودرو به ارمغان بیاورد.

طراحی بدنه

همان طور که گفته شد فونیکس FX پرمیوم به طور کلی دارای طراحی بدنه اسپرت و جذابی است و ترکیب رنگ قرمز با رنگ اصلی هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. در نمای جلو ، ابتدا سبک طراحی سه بعدی و کهکشانی جلو پنجره توجه ها را به خود جلب می کند. چراغ های روشنایی روز به صورت نواری شکل در بالای سپر یک تکه این خودرو قرار گرفته است و به وسیله یک نوار کرومی رنگ به یکدیگر وصل می شوند. چراغ های اصلی فونیکس FX پرمیوم دررون سپر قرار گرفته است که موجب نور دهی بیشتر این خودرو می شود. در زیر چراغ های اصلی مجرا هایی وجود دارند که به منظور خنک شدن دیسک های ترمز طراحی شده اند که این قابلیت امتیاز ویژه ای برای این خودرو است.

در نمای عقب فونیکس اف ایکس پرمیوم چراغ های دو تکه را مشاهده می کنیم که گرافیک زیبایی دارند و به وسیله نواری قرمز به یکدیگر متصل شده اند. در دیفیوزر ها از ترکیب رنگ های نقره ای و مشکی استفاده شده است و بر زیبایی خودرو افزوده است.

مشخصات فنی فونیکس FX پرمیوم

قلب تپنده فونیکس FX پرمیوم یک موتور ۱.۶ لیتری توربو با فناوری پاشش سوخت مستقیم است که روی هم رفته می تواند قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. همچنین این خودرو قادر است در مدت زمان کمتر از ۸ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. FX پرمیوم در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک بهره می برد که سواری به نسبت نرمی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. لازم بذکر است که این خودرو دارای استاندارد یورو ۶ بوده و میزان مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶.۹ لیتر است.

 

نظر شما