وام ۳ میلیارد تومانی | وام با اقساط بلندمدت و سود پایین بگیرید

وام ۳ میلیارد تومانی | وام با اقساط بلندمدت و سود پایین بگیرید

وام ۳ میلیارد تومانی بانک صادرات ویژه بازاریان و صاحبان کسب‌وکارهای خرد و متوسط است که با نرخ سود ۲۳ درصدی پرداخت می‌شود.

بازاریان و صاحبان کسب‌وکارهای خرد و متوسط که در بانک صادرات سپرده‌گذاری کرده و معدل حساب مناسب داشته باشند، می‌توانند در طرح تیمچه این بانک تا سقف سه میلیارد تومان وام دریافت کنند. 

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب به منظور دریافت این وام، ۱۰۰ هزار تومان است و متقاضیان می‌توانند حداقل سه ماه پس از سپرده‌گذاری، برای دریافت وام تیمچه بانک صادرات اقدام کنند.به علاوه، هر یک از افراد واجد شرایط می‌توانند تا پنج مرتبه در هر سال، این وام در دریافت کنند. 

جزئیات وام ۳ میلیارد تومانی بانک صادرات

در طرح تیمچه بانک صادرات ایران، مبلغ وام می‌تواند بین ۲.۵ برابر تا ۵.۵ برابر میانگین سپرده متقاضی دریافت تسهیلات باشد. نرخ سود این تسهیلات نیز ۲۳ درصد است. به علاوه وام‌گیرنده باید با اعتبار شغلی خود و ارائه جواز و پروانه کسب، بازپرداخت این تسهیلات را تضمین کنند.

نکته مهم درباره این تسهیلات، شیوه تسویه آن است. چراکه بازپرداخت این وام به صورت اقساطی نیست و وام‌گیرندگان باید به صورت یکجا و در بازه‌های زمانی دو، سه، چهار و ۶ ماهه به انتخاب خود، این تسهیلات را تسویه کنند.

نظر شما