خبر خوش شبانه مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری از واریزی جدید برای ۲۲ هزار نفر از بازنشستگان
مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان فارس گفت: با اعلام نتایج قرعه کشی تسهیلات ضروری بازنشستگان کشوری ، ۲۲ هزار نفر از بازنشستگان صندوق کشوری استان، امسال مشمول دریافت وام ۷۵ میلیون تومانی شدند.
سهند زارعی در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت سالروز تکریم بازنشستگان و با اشاره به اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در راستای بهبود معیشت بازنشستگان افزود: یکی از اولویتهای اصلی ما در مدیریت استان فارس، کاهش دغدغههای اقتصادی بازنشستگان از طریق تسهیلات بانکی و اجرای طرحهای رفاهی است.
مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان فارس ادامه داد: در همین راستا، با درایت مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری ، مبلغ وام ضروری از ۵۰ میلیون تومان در سال گذشته، به ۷۵ میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است.
وی با اشاره به فرآیند ثبتنام وام ۷۵ میلیون تومانی، گفت: امسال از ۲۴ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ثبتنام وام ضروری از طریق درگاه الکترونیکی صندوق انجام شد که با استقبال خوب بازنشستگان، ۵۴ هزار نفر نفر ثبتنام کردند و در نهایت ۲۲ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.
وی این تسهیلات را ارزان قیمت و با سود اندک ۴ درصدی اعلام کرد.
زارعی همچنین اعلام کرد: ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری نیز مطابق هر سال آغاز خواهد شد.
نظر شما