حراج بزرگ خودرو در شهریور ۱۴۰۳ | ثبت نام ۶ خودرو به قیمت کارخانه آغاز شد

حراج بزرگ خودرو در شهریور ۱۴۰۳ | ثبت نام ۶ خودرو به قیمت کارخانه آغاز شد

شرایط طرح فروش بهمن موتور شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد.

شرایط واریز وجه برای متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی شرکت بهمن موتور از فردا ساعت ۱۰ صبح لغایت دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۲ مطابق جدول ذیل فعال می باشد.

شرایط طرح فروش بهمن موتور شهریور ۱۴۰۳:

 فروش بهمن موتور

مشخصات فنی فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم یا جتور X۷۰ محصول چری چین است و به همین خاطر، مشخصات فنی آن با دیگر محصولات خودروسازی چینی مثل آریزو و چری یکسان است. همچنین این کراس‌اوور روی پلتفرم تیگو ۸ ساخته شده است.

یکی از معایبی که می‌توان برای فیدلیتی پرایم در نظر گرفت، تک دیفرانسیل بودن آن است، در صورتی که اگر سیستم چهار چرخ متحرک داشت می‌توانست طرفداران آفرود را جذب خود کند.

شرکت چری در ابتدای فعالیت خود به کپی‌کاری روی آورد و محصولاتی همچون چری کیوکیو را به طور کامل مشابه دوو ماتیز به تولید رساند. این خودروساز رفته‌رفته برای ارتقای ظاهری محصولات خود و همچنین خلق زبان طراحی منحصربه‌فرد ویژه برند چری، تلاش بیشتری کرد و با استخدام طراحان مطرح بین‌المللی خودروهایی زیبا و متناسب با نیاز مشتریان امروزی خلق کرد.

تنها کافی است نگاهی به تفاوت میان دو سدان چری آریزو ۶ و ام وی ام ۵۳۰ بیندازید تا پیشرفت طراحی‌های چری طی کمتر از ده – دوازده سال را به خوبی درک کنید.

فیدلیتی در دوران شکوفایی علم و هنر کمپانی چری خلق شده و از لحاظ بصری جلوه‌ای به مراتب زیباتر، نسبتا لوکس و خوشایند را به نمایش می‌گذارد. این کراس‌اوور سایز متوسط پنج و هفت نفره به ‌خوبی نیازهای مشتریان را در نظر گرفته و نمایی متناسب با سلیقه عمومی شامل المان‌های جوان‌پسندانه و اسپرت را در معرض دید قرار داده است.

کراس‌اوور فیدلیتی در دو مدل استاندارد و X۷۰S روانه بازار چین شده که این دو نسخه در بخش‌هایی همچون جلوپنجره، طراحی سپر، سراگزوز و قاب آینه بغل نسبت به یکدیگر تفاوت دارند. جتور X۷۰S نسخه فول آپشن و گران‌تر محسوب می‌شود و همین مدل با نام فیدلیتی پرایم به بازار ایران رسیده است.

تشخیص X۷۰S از مدل استاندارد بسیار ساده است؛ اولین تفاوت به ابعاد کوچک‌تر جلوپنجره و عدم وجود نوارهای افقی کروم رنگ در پس‌زمینه آن باز می‌گردد. طراحی سپر جلو نیز کاملا متفاوت بوده و چراغ‌های LED چهارگانه در قابی متفاوت جا داده شده‌اند. ضمنا همان طور که اشاره شد، این دو مدل در قسمت سپرها، سراگزوز‌ها و دیفیوز با یکدیگر کاملا تفاوت دارند.

نظر شما