بانک ملی | وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی | چگونه از بانک ملی وام بگیریم؟

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی | چگونه از بانک ملی وام بگیریم؟

بانک ملی یکی از شعبه هایی است که خیلی از مردم در آن حساب بانکی دارند و از آن به عنوان یکی از شعبه های خوب یاد می کنند.

بانک ملی وام های فراوانی در اختیار مردم قرار داده است و مردم به دنبال دریافت تسهیلات هستند و برای همین دنبال اخبارهای آن هستند که در ادامه به آن پرداخته ایم. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر درباره بانک ملی اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مزایای طرح مهربانی ملی (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی)

وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون تشریفات اداری طولانی به شما پرداخت می‌شود.

تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید و نیازهای ضروری خود را برطرف کنید.

فقط با یک ضامن و با کارمزد ۲ تا ۴ درصد می‌توانید وام دریافت کنید.

متناسب با نیاز و شرایط خود، می‌توانید دوره بازپرداخت وام را انتخاب کنید.

بدون ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق.

صرفاً امکان انتقال قسمت و یا تمامی امتیاز به افراد درجه یک خانواده وجود دارد.

محاسبه امتیاز دریافت وام، بر اساس میانگین کارکرد روزانه حساب می باشد.

تمامی اشخاص حقوقی (شرکت‌ها/سازمان‌ها و …) می‌توانند نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی اقدام و با معرفی کارکنان خود امتیاز کسب شده را به آنان انتقال داده و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم نمایند.

افتتاح حساب غیر حضوری در سامانه بام.

مشمولان وام قرض الحسنه بانک ملی چه کسانی هستند؟

طرح وام مهربانی بانک ملی، به اشخاص حقوقی، سازمان‌ها و شرکت‌ها هم عرضه می‌شود. برای این منظور هر سازمانی که علاقه‌مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام نسبت به افتتاح حساب وام مهربانی اقدام کند.

لازم به ذکر است که تمامی شرایط از قبیل ضمانت، سقف وام و کارمزد و جدول ضرایب همانند وام مهربانی اشخاص حقیقی است و تفاوتی میان اشخاص وجود ندارد.

اشخاص حقوقی نیز امکان درخواست وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را دارند؟

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند. این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آن‌ها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

ضمنا امکان افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در کمترین زمان

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در سریع‌ترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که ۷۵۰ میلیون تومان پول نقد را برای یک‌ماه در بانک بگذارند. بانک ملی در پایان این دوره، اصل پول را برمی‌گرداند و مشتری اجاره دارد ۳۰۰ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه با مهلت بازپرداخت شش‌ماهه درخواست کند تا طول دوران بازپرداخت وام کاهش پیدا کند.

اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در این حالت حدود ماهی ۶۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. طبق قانون حاکم بر تسهیلات قرض‌الحسنه، مبلغ قسط اول، شش میلیون تومان خواهد بود و پنج قسط بعدی را باید با فاصله یک‌ماه، به مبلغ ۶۰ میلیون تومان پرداخت کنید. وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با این سبک و سیاق به درد چه کسانی می‌خورد؟

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کمترین سپرده

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، با سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیونی قابل دریافت است. اگر این میزان پول را برای سه‌ماه در صندوق قرض‌الحسنه بگذارید، می‌توانید پس از سه‌ماه، ۳۰۰ میلیون هم وام بگیرید.

وام ۳۰۰ میلیون بانک ملی را می‌توان با کمترین میزان سپرده یعنی ۸۱ میلیون و ۸۲ هزار تومان دریافت کرد. این مقدار پول را باید ۱۲ ماه در بانک بخوابانید و در انتهای دوره انتظار اصل پول و وام ۳۰۰ میلیون را دریافت کنید. اگر این گزینه‌ها به‌نظرتان جذاب می‌آیند، بهتر است بدانید اقساط وام ۳۰۰ میلیون در حالت بازپرداخت شش‌ماهه، به‌طور متوسط ۶۰ میلیون محاسبه می‌شود. نه اشتباه نخوانید؛ ۶۰ میلیون تومان قسط در هر ماه!

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان با سپرده‌گذاری مبلغ ۴۷۶ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان به‌مدت ۱۲ ماه دریافت کرد. در این حالت باید برای ۶۰ ماه یعنی پنج سال کامل، پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان قسط بدهید. این سناریو شاید به مستاجرانی کمک کند که ۵۰۰ میلیون تومان موجودی دارند و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر را در قالب پول پیش یا رهن دست صاحبخانه سپرد‌ه‌اند. اگر ۵۰۰ میلیون موجودیتان را سال آینده همین موقع به بانک ملی ببرید، شاید توانستید از عهده افزایش پول پیش سال آینده بربیایید.

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی:

مراجعه به شعبه: به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارک و تکمیل فرم درخواست، وام خود را دریافت کنید.

غیرحضوری: از طریق سامانه بام به صورت آنلاین افتتاح حساب کرده و برای دریافت وام اقدام کنید.

ورود به سامانه تسهیلات بانک ملی tashilat.bmi.ir

همان گونه که اشاره کردیم، بانک ملی ایران به منظور تسهیل فرایند دریافت تسهیلات، اقدام به ایجاد سامانه ای اختصاصی در این زمینه نموده است. از این رو افرادی که قصد دریافت وام های گوناگون بانک ملی را داشته باشند، می توانند به این سایت مراجعه کرده و درخواست شان را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست در سامانه تسهیلات بانک ملی و بارگذاری مدارک مورد نیاز، شرایط متقاضی در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به وی اطلاع رسانی خواهد شد. در صورتی که شرایط لازم را برای اخذ تسهیلات داشته باشید، در مرحله بعدی باید جهت تشکیل پرونده و معرفی ضامن حضورا به شعبه مراجعه کنید. اما اولین گام جهت استفاده از این سایت جدید بانک ملی، وارد شدن به آن است. با توجه به این که افراد زیادی در سراسر کشور تمایل به دریافت وام و تسهیلات بانک ملی دارند، در این جا نحوه ورود به سایت تسهیلات بانک ملی را برای تان آورده ایم.

جهت وارد شدن به درگاه اختصاصی معاملات و تسهیلات ریالی بانک ملی، لازم است یک سری اقدامات ساده را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید که در این جا به آن ها پرداخته ایم. این اقدامات مورد نیاز برای ورود به سایت مذکور، شامل موارد زیر می باشند:

۱-ابتدا باید نشانی اینترنتی آن یعنی tashilat.bmi.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو کنید. جهت این امر می توانید از گوشی موبایل یا سیستم های رایانه ای استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی رو به رو نخواهید بود.

۲-بعد از این که آدرس فوق را سرچ کردید، مستقیما به سایت معاملات و تسهیلات ریالی بانک ملی وارد شده و تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در این بخش از شما خواسته می شود بسته به شخصیت حقیقی یا حقوقی خود، اطلاعات لازم را وارد کرده و نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اقدام نمایید.

با انجام مراحل فوق، می توانید به صفحه اصلی سامانه تسهیلات بانک ملی وارد شوید. در ادامه شیوه ثبت درخواست تسهیلات از این طریق را هم برای تان توضیح می دهیم تا جهت این امر با چالشی مواجه نشوید.

نظر شما