تست تمرکز با جواب | توی ۱۰ ثانیه قدرت تمرکزت را ارزیابی کن!

تست تمرکز با جواب | توی ۱۰ ثانیه قدرت تمرکزت را ارزیابی کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر مرد زنجبیلی: ما شما را به شرکت در یک ازمون جدید دعوت می کنیم. پس برای یک چالش هیجان انگیز “شناخت تفاوتهای دو تصویر” آماده شوید! در حین بررسی دو تصویر به ظاهر یکسان مرد زنجبیلی، مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید. به شکل‌ها، رنگ‌ها و بافت‌ها دقت کنید تا در عرض ۱۰ ثانیه سه تفاوت ظریف را در تصویر کشف کنید. آیا آماده چالش هستید؟

آیا برای یک پازل بصری هیجان انگیز دیگر آماده هستید؟ مهارت های مشاهده خود را با مشاهده ۳ تفاوت بین دو عکس مرد زنجبیلی آزمایش کنید. این چالش کارآگاهی هیجان انگیز را با یک پازل تصویری سرگرم کننده انجام دهید! به جای حل یک معمای معمولی، شما وظیفه دارید ۳ تفاوت پنهان بین دو تصویر به ظاهر یکسان مرد زنجبیلی را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک وآزمون شناسایی تفاوت تصویر مرد زنجبیلی همراه شوید.

آزمون شناسایی تفاوت تصویر مرد زنجبیلی

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.به همه جزئیات توجه کنید و تمام تفاوت های پنهان را در محدوده زمانی شناسایی کنید؟ شمارش معکوس شروع می شود:

آزمون-شناسایی-تفاوت-تصویر-مرد-زنجبیلی-1-780x470

 

نظر شما