تست هوش با جواب | فقط نابغه‌ها در ۱۰ ثانیه معمای مکعب را پیدا می‌کنند

تست هوش با جواب | فقط نابغه‌ها در ۱۰ ثانیه معمای مکعب را پیدا می‌کنند

تست هوش با شناسایی مکعب:انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم.

تست هوش با شناسایی مکعب:انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را آزمایش کنید، از تمام بهره هوشی خود استفاده کرده و بگوئید کاغذ رنگارنگ تصویر، کدام مکعب را نمی سازد!؟ تست هوش با شناسایی مکعب تعداد بسیاری کمی از اشتراک کنندگان در این پازل تصویری موفق شده و توانسته اند در زمان مشخص شده ۱۰ ثانیه ای مکعبی که با طرح کاغذ رنگی ساخته نمی شود را تشخیص دهند!

آیا فکر می کنید مهارت حل این معمای تصویری یا تست هوش با شناسایی مکعب را دارید؟ همانطور که اشاره شد در چالش زیر باید مکعبی را با کاغذ طرح ساخته نمی شود را پیدا کنید. اما باید در عرض ۱۰ ثانیه این کار را انجام دهید. آیا می توانید آن را انجام دهید؟ پس دیگر زمان را تلف نکنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی مکعب همراه شوید.

تست هوش با شناسایی مکعب

در تصویر تست هوش با شناسایی مکعب، طرحی بر روی یک کاغذ رنگی را مشاهده می کنید که قرار است تبدیل به مکعب شود. به نظر شما این طرح تبدیل به کدامیک از مکعب ها نمی شود؟

تست هوش

تنها کاری که باید در این چالش انجام دهید این است که مکعب ساخته شده با طرح کاغذی همخوانی ندارد و تست هوش با شناسایی مکعب را رمزگشایی کنید. بنابراین ما شما را با تصویر چالش زیر تنها می گذاریم.

اگر پس از چندین بار تلاش و اتلاف ثانیه ها، هنوز نتوانستید مکعب اصلی تصویر را به طور دقیق تشخیص دهید، نگران نباشید، به زودی تصویر راه حل را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. فقط یادتان باشد که این آزمون نیز محدودیت زمانی دارد. این محدودیت سبب می شود تا شما بیشتر دقت و تمرکز کنید. این دقت و تمرکز می تواند به ورزش بیشتر مغزتان و حفظ سلامت آن کمک زیادی کند. با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی مکعب همراه شوید.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست هوش با شناسایی مکعب

آن گونه که اشاره شد، این یک سرگرمی یا بازی است که شامل یافتن مکعب تصویری است که با طرح کاغذی همخوانی ندارد. وقت ۱۰ ثانیه ای شما به پایان رسید. آیا هنوز به دنبال یافتن پاسخ هستید؟ پس تلاش کنید در فرصت دوم، این کار را انجام دهید.

 

.

.

.

.

تست هوش

 

پاسخ تست هوش با شناسایی مکعب: مانند همه بازی ها، یک معما باید پایه ریاضی یا منطقی داشته باشد. با این حال، معماهایی که پس از حل شدن، پاسخ کم و بیش طنزآمیز را آشکار می کنند، بسیار رایج هستند. اما این معما یا آزمون این گونه نیست و کاملا براساس منطق طراحی شده است. در زیر پاسخ را می بینیم.

نظر شما