تست هوش | ۳ تفاوت بین دو تصویر کشتی را در ۱۷ ثانیه پیدا کنید!

تست هوش | ۳ تفاوت بین دو تصویر کشتی را در ۱۷ ثانیه پیدا کنید!

فقط چشمان تیزبین می توانند سه تفاوت بین دو تصویر کشتی در حال حرکت در دریا را در ۱۷ ثانیه تشخیص دهند.

آزمون شناسایی تفاوت های دو کشتی:  فقط چشمان تیزبین می توانند سه تفاوت بین دو تصویر کشتی در حال حرکت در دریا را در ۱۷ ثانیه تشخیص دهند؟ بازی “Spot the Difference” یک نوع پازل محبوب است که در آن دو تصویر مشابه در کنار هم قرار می گیرند. برای تکمیل چالش، شرکت‌کنندگان باید تفاوت‌های بین دو تصویر را در محدوده زمانی مشخص کنند. این یک فعالیت محبوب برای کودکان و بزرگسالان است و زمان محدود برای حل مشکل آن را سرگرم کننده و رقابتی می کند.

این فعالیت را می توان به تنهایی یا به صورت گروهی انجام داد و برای بهبود چابکی ذهنی و عملکرد کلی مغز می توان آن را در برنامه های روزانه گنجاند. آیا می خواهید بررسی کنید که توانائیهای شناختی شما در چه حدی هستید؟ منظور از توانائیهای شناختی، قدرت دید، قدرت تمرکر و دقت ذهن است. افرادی که تیزبین تر، بادقت تر و متمرکزتر باشند به آسانی این پازل ها را رمزگشایی می کنند. اگر آماده هستید با آزمون شناسایی تفاوت های دو کشتی بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

آزمون شناسایی تفاوت های دو کشتی

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

تصویری که به اشتراک گذاشته شده است، دو تصویر از یک کشتی در حال حرکت در دریا را نشان می دهد. اگرچه این دو تصویر در نگاه اول یکسان به نظر می رسند، اما اینطور نیست. سه تفاوت بین این دو عکس وجود دارد و خوانندگان ۱۷ ثانیه فرصت دارند تا آنها را پیدا کنند. زمان شما از الان شروع می شود! خوانندگان باید خیلی سخت تمرکز کنند تا تفاوت بین این دو عکس آزمون شناسایی تفاوت های دو کشتی را تشخیص دهند.

تست هوش کشتی

 

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی تفاوت های دو کشتی

برخی از تفاوت ها ممکن است به راحتی شناسایی شوند، در حالی که تشخیص برخی دیگر بسیار دشوارتر خواهد بود و به مهارت های مشاهده عالی نیاز دارد. انجام این نوع فعالیت برای مغز شما خوب است زیرا به بهبود تمرکز و حافظه شما کمک می کند و در نتیجه به تمرکز و حفظ حافظه بهتر کمک می کند. عجله کن؛ ساعت در حال حرکت است قبل از اینکه زمان تمام شود، ببینید آیا می توانید تفاوت های بیشتری پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی تفاوت های دو کشتی:زمان تمام شده است. چند نفر از شما توانستید همه تفاوت ها را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید؟ کسانی که نتوانستند همه تفاوت‌ها را بیابند، باید با انجام منظم چنین چالش‌هایی تمرین کنند تا دامنه توجه خود را بهبود بخشند. اکنون، راه حل ارائه شده در زیر را بررسی کنید.

تست هوش کشتی

نظر شما