ثبت نام سایپا آغاز شد | حراج پاییزی کوییک بدون قرعه کشی + لینک

ثبت نام سایپا آغاز شد | حراج پاییزی کوییک بدون قرعه کشی + لینک

متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار، توزیع مناسب محصولات پرتقاضای خود و همچنین با توجه به ظرفیت ایجاد شده از محل مازاد استفاده نشده از سهمیه جوانی جمعیت،‌ امکان ثبت‌نام خودرو کوییک GXR-L را برای متقاضیان عادی (با ظرفیت محدود) و مطابق با شرایط و محدودیت‌های گذشته از روز دوشنبه (1403/07/23) ساعت 10 صبح آغاز خواهد کرد.

در فروش فوق العاده خودروی یاد شده، محدودیت کد ملی (هر کد ملی یک خودرو) اعمال خواهد شد.

متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. ثبت نام در طرح عنوان شده صرفا از طریق آدرس ذکر شده امکانپذیر است.

کاتالوگ کوییک جی ایکس R منتشر شد

 
آذر ۱۴۰۲: شرکت خودروسازی سایپا، فیس‌لیفت کوییک را با نام کوییک S از اواخر سال ۱۳۹۹ به بازار کشورمان فرستاد. سپس نسخه سقف رنگی آنرا با نام کوییک RS و در تابستان ۱۴۰۲ معرفی کرد. این شرکت در ادامه معرفی نسخه‌های جدید این محصول، در پاییز ۱۴۰۲ خبر داد که نسخه ارتقایافته کوییک S مطابق استانداردهای جدید ۸۵گانه را هم به تولید رسانده که نامش کوییک GX است و علاوه بر موتور M۱۵i سایپا، به امکانات جدید دیگری نیز تجهیز شده.

اما ظاهرا این پایان کار نیست؛ چراکه حالا نسخه سقف رنگی کوییک GX نیز در شرکت پارس خودرو، روی خط تولید رفته است. نام این محصول را کوییک GXR گذاشته‌اند و غیر از رنگ سقف و برچسب‌های گرافیکی در کنار بدنه و تغییر رنگ برخی از قطعات داخلی کابین، تفاوت دیگری با خانواده کوییک GX ندارد.

کاتالوگ کوییک GXR سایپا (PDF)

مطابق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت پارس خودرو، کوییک GXR نیز احتمالا در دو تیپ مختلف، راهی بازار می‌شود؛ تیپ ارزان‌تر با نام GXR-L و تیپ گران‌تر نیز با نام GXR-H فروخته خواهد شد. در جدول زیر، تفاوت این دو تیپ را مشاهده می‌کنید:

تفاوت تیپ‌های کوییک جی ایکس

تیپ GXR-L GXR-H
رینگ آلومینیومی x دارد
کنترل صدا روی فرمان x دارد
روکش چرم صندلی x دارد
مانیتور ۷ اینچ x دارد
دوربین عقب x دارد
نویگیشن x دارد
شیشه دودی عقب x دارد
 

نظر شما