تست ای کیو رایگان | فقط نابغه‌ها عدد ۶ را پیدا می‌کنند!

تست ای کیو رایگان | فقط  نابغه‌ها عدد  ۶ را پیدا می‌کنند!

در تصویر تست قدرت بینایی با عدد متفاوت شما با زمان مسابقه خواهید داد تا عدد 6 را که در بین 8 ها پنهان شده است پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با عدد متفاوت همراه شوید.

تست قدرت بینایی با عدد متفاوت: آیا می توانید در 8 ثانیه عدد 6 را در بین اعداد 8 پیدا کنید؟ در این معمای توهم نوری خارق‌العاده، شما وظیفه دارید عدد 6 را که در بین 8 عدد پنهان شده است را شناسایی کنید. آسان به نظر می رسد؟ فقط تیزبین ترین ذهن ها با مهارت های مشاهده استثنایی و سطح IQ بالا می توانند این چالش را پشت سر بگذارند.

 

پازل های تصویری یک راه منحصر به فرد برای آزمایش و بهبود توانائیهای شناختی شما هچون قدرت تمرکز، قدرت دید و … به شما ارائه می دهند. این تصاویر، مغز شما را به چالش می کشد تا تصاویر پنهان را پیدا کند و این امر باعث می شود تا مهارت های مشاهده تحت فشار قرار گرفته و ارزیابی شوند.

در تصویر تست قدرت بینایی با عدد متفاوت شما با زمان مسابقه خواهید داد تا عدد 6 را که در بین 8 ها پنهان شده است پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با عدد متفاوت همراه شوید.

 

تست قدرت بینایی با عدد متفاوت

انجام این تست  یک کار معمولی نیست، همان طور که اشاره شد این یک آزمایش واقعی برای قدرت مغز شما است! جایی در بین 8 ها یک عدد 6 پنهان است. در نگاه اول، ممکن است تشخیص آن غیرممکن به نظر برسد، اما برای کسانی که چشمان تیزبین و ضریب هوشی بالایی دارند، راه حل در دسترس است.

 
این ترفند در توانایی شما برای تمرکز و فیلتر کردن عوامل حواس پرتی ناشی از اعداد دیگر نهفته است. اگر بتوانید عدد پنهان را در کمتر از 8 ثانیه تشخیص دهید، نشانه آن است که تمرکز استثنایی، توانایی حل سریع مسئله و تشخیص الگوی سطح بالایی دارید. این ویژگی ها اغلب با هوش بالا و مهارت های مشاهده ای قوی همراه است.

فکر می کنید توانایی شناختی بالا را دارید؟ به مغز خود تمرین بدهید، تصویر تست قدرت بینایی با عدد متفاوت را با دقت اسکن کنید و ببینید آیا می توانید شماره 6 را قبل از اتمام زمان پیدا کنید یا خیر؟ برای چالشی آماده شوید که نشان می دهد ذهن شما واقعاً چقدر تیز است!

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با عدد متفاوت

اگر هنوز گیج هستید، نگران نباشید! این پازل توهم نوری به گونه ای طراحی شده است که دشوار باشد. فراموش نکنید که این چالش را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی سریعتر شماره 6 را در بین 8 پیدا می کند.

.

.

.

.

.

.

.

تست-قدرت-بینایی-با-عدد-متفاوت-2

جواب تست قدرت بینایی با عدد متفاوت: شما با زمان مسابقه خواهید داد تا عدد 6 را که در بین 8 ها پنهان شده است را پیدا کنید. عدد 6 در این تصویر علامتگذاری شده است. آیا شما در زمان مشخص شده آن را پیدا کردید؟

این تست را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی سریعتر شماره 6 را در بین 8 پنهان می کند.

 

نظر شما