تست بینایی | هلیکوپتر را در ۵ ثانیه پیدا کنید

تست بینایی |  هلیکوپتر را در ۵ ثانیه پیدا کنید

چالش خطای دید: آیا می توانید هلیکوپتر را در ۵ ثانیه کشف کنید؟ برای آزمایش مهارت های ادراکی خود با یکی از جذاب ترین توهمات نوری آماده شوید.

چالش خطای دید: آیا می توانید هلیکوپتر را در ۵ ثانیه کشف کنید؟ برای آزمایش مهارت های ادراکی خود با یکی از جذاب ترین توهمات نوری آماده شوید. چالش  امروز این است که یک هلیکوپتر پنهان در تصویر را پیدا کنید، و شما فقط ۵ ثانیه برای انجام آن فرصت دارید!

توهمات نوری نه تنها ما را گیج می کنند بلکه ما را مجذوب خود می کنند. آنها موفق می شوند به ما نشان دهند که چگونه می توان مغز ما را به راحتی فریب داد.

نه یک ثانیه بیشتر و نه یک ثانیه کمتر. پس در مورد این مسئله فکر کنید که آیا می خواهید در این آزمون شرکت کرده و  آن را انجام می دهید؟ خودتان را امتحان کنید و فوراً متوجه شوید که آیا چشمی شبیه شاهین دارید یا خیر!؟ با مجله خبری چشمک و چالش خطای دید همراه باشید.

چالش خطای دید

توهمات نوری یک تمرین ذهنی عالی هستند. آنها نه تنها ذهن را آزاد می کنند، بلکه در رشد و تقویت آن نیز نقش مهمی را ایفا می کنند. معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

نوشته های مشابه

امروز ما به شما یک توهم مرموز ارائه می دهیم که حتی یک متخصص به راحتی آن را حل نمی کند. در میان عناصر مختلف تصویر چالش خطای دید، یک هلیکوپتر پنهان شده است. آیا می توانید قبل از اینکه کرونومتر بگوید “ایست” آن را ببینید؟ با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید و قدرت دید و تمرکز خود را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهید.

مانند توهمات نوری کلاسیک که در آن باید سیب زمینی پنهان شده در میان خرس ها را پیدا کنید، کار در اینجا نیز به همان اندازه چالش برانگیز است. مغز ما می تواند به راحتی با جزئیات و پیچیدگی تصویر فریب بخورد. از تمرکز خود نهایت استفاده را ببرید و با دقت تمام جزئیات کوچک را مشاهده کنید.

تست بینایی

 

 

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

پاسخ چالش خطای دید

باید بگوئیم که این یک چالش برای افراد ضعیف نیست. طرفداران توهمات نوری و افراد واقعا تیزبین و متمرکز باید این معما را در کمتر از ۵ ثانیه حل کنند. مراقب باشید، هر ثانیه مهم است و شما نمی توانید حتی برای یک هزارم ثانیه از وقت بگیرید. آیا شجاعت و مهارت کافی برای موفقیت و رمزگشایی این تصویر را دارید؟

.

.

.

.

.

.

.

 

تست بینایی

جواب چالش خطای دید: در مورد این توهم، به نظر می رسد هلیکوپتر در میان سایر عناصر صحنه ناپدید می شود، گویی جادو است. در تصویر ما هلی کوپتر را علامتگذاری کرده ایم.

نظر شما