تست تمرکز | ۵ ثانیه‌ای عکاس را بین فلامینگوها پیدا کنید

تست تمرکز |  ۵ ثانیه‌ای عکاس را  بین فلامینگوها پیدا کنید

آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها با انعکاس تصویری رنگارنگ و پر جنب و جوش پر از فلامینگوهای صورتی در یک برکه، مهارت های تصویری هر کسی که این آزمون را بخواهد تحلیل کند، محک می زند.

آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها: یک آزمایش جدید برای محک زدن مهارتهای شناختی شما به اشتراک گذاشته شده است. این آزمون یا تست قدرت بینایی در زمان اندک توانست محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کند و بارها و بارها همرسانی شود. مجله خبری چشمک نیز امروز این تست زیبا و رنگارنگ را با شما به اشتراک گذاشته است. امیدواریم بتوانید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این آزمون جالب را حل کنید.

آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها با انعکاس تصویری رنگارنگ و پر جنب و جوش پر از فلامینگوهای صورتی در یک برکه، مهارت های تصویری هر کسی که این آزمون را بخواهد تحلیل کند، محک می زند. در این منظره طبیعی، سرشار از پوشش گیاهی، یک مزاحم واقعی برای این پرندگان زیبا خود را پنهان کرده است. شاید یک شکارچی باشد و شاید یک پژوهشگر محیط زیست. به هر حال او یک فلامینگو نیست. یک انسان است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها همراه باشید.

 

آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آزمون-شناسایی-عکاس-بین-فلامینگوها-2

یک چشم قدرتمند که بینایی آن همچون یک عقاب است می تواند در یک نگاه مزاحم را در میان فلامینگوها شناسایی کند. اما وی حد وسطی را تعیین کرده است. او زمان تخمین زده شده برای حل آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها را 5  ثانیه تعیین کرده است. تمرکز کنید، همه نگرانی‌ها و حواس‌پرتی‌های را از خود دور کنید. ثانیه هایی کوتاه چشمان خود را استراحت دهید و از لحظات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.

اگر آماده هستید همانطور که اشاره شده برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. تمرکز کنید و تلاش کنید تمام فکر و خیال خود را کنار بگذارید. اگر آماده هستید، اکنون چشمان خود را باز کنید و با دقت به تصویر نگاه کنید. یادتان باشد که برای اثبات تیزبینی خود تنها 5 ثانیه فرصت دارید….

.

.

 

.

.

.

 

پاسخ آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی. بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

آیا قبلاً موفق به شناسایی مزاحم شده اید؟ اگر اینطور نیست، سرنخ بیشتری در اختیار شما قرار می دهیم. مزاحم مورد بحث زنی است که در منظره ای که در تصویر قرار گرفته است. او خود را کاملاً استتار کرده است.

 

 

 

.

.

 

 

.

آزمون-شناسایی-عکاس-بین-فلامینگوها-3

پاسخ آزمون شناسایی عکاس بین فلامینگوها: آیا شکل زن را پیدا کردید؟ اگر این بار هم موفق نشدید، از این بابت احساس بدی نداشته باشید. فرصت های دیگری خواهید داشت. این آزمون ها برای آموزش مهارت های ادراک و تصویری مفید هستند. سعی کنید این را در ذهن داشته باشید و برای حل بسیاری از موارد دیگر سخت تمرین کنید تا بتوانید خود و دیگران را متحیر کنید. در تصویر زیر ما زن مزاجم را علامتگذاری کرده ایم.

نظر شما