فوری؛دستورالعمل جدید پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان
صدیقه خزایی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، از ابلاغ شیوهنامه صرفهجویی و مدیریت بهینه منابع و مصارف و نیز دستورالعمل رعایت سقف خالص پرداختی در شرکت سرمایهگذاری اهداف، شرکتهای تابعه و دیگر ارکان صندوقهای بازنشستگی، پسانداز و رفاه کارکنان صنعت نفت خبر داد و گفت: اجرای این شیوهنامه با هدف ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا، کنترل هزینهها، افزایش بهرهوری، مدیریت بهینه منابع و حفظ پایداری مالی صندوق در دستور کار قرار گرفته است.
صدیقه خزایی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، از ابلاغ شیوهنامه جدید پرداخت حقوق و مزایا در شرکت سرمایهگذاری اهداف، شرکتهای تابعه و دیگر ارکان صندوقهای بازنشستگی، پسانداز و رفاه کارکنان صنعت نفت خبر داد.
بر اساس این ابلاغ، اجرای شیوهنامه صرفهجویی و مدیریت بهینه منابع و مصارف با هدف ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا، کنترل هزینهها، افزایش بهرهوری، مدیریت بهینه منابع و حفظ پایداری مالی صندوق در دستور کار قرار گرفته است.
شرکتهای مشمول موظفاند ضمن رعایت سقف خالص پرداختی، گزارشهای مربوط به حقوق و مزایا، وضعیت نیروی انسانی، طرح طبقهبندی مشاغل و همچنین برنامههای مدیریت هزینه و اولویتبندی پروژهها را به صندوق ارائه کنند.
به گفته مسئولان، این اقدامات زمینه صیانت از حقوق بازنشستگان و شاغلان عضو صندوق و هدایت منابع به سمت فعالیتهای مولد و ارزشآفرین را فراهم خواهد کرد.
نظر شما