فوری؛شارژ شبانه بن کارت بازنشستگان / واریز مبلغ رفاهی سبد ارزاق ۳ ماهه بازنشستگان
مبلغ رفاهی سبد ارزاق سهماهه نخست سال به بُنکارت دی بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز شد.
اعتبار مربوط به سبد ارزاق سهماهه نخست، بهتازگی در بُنکارت دی بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران شارژ شده و مشمولان میتوانند موجودی کارت خود را بررسی کنند.
بر اساس این گزارش، ممکن است پیامک واریز اعتبار برای برخی از بازنشستگان ارسال نشده باشد؛ بنابراین دریافت نکردن پیامک لزوماً به معنای شارژ نشدن کارت نیست و توصیه شده است افراد مشمول، موجودی بُنکارت دی خود را بهصورت مستقیم استعلام کنند.
بازنشستگانی که پس از بررسی موجودی همچنان با ابهام یا مشکلی مواجه هستند، میتوانند موضوع را از طریق کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان محل سکونت خود پیگیری کنند.
تاکنون جزئیات رسمی درباره مبلغ دقیق اعتبار و تعداد مشمولان این مرحله منتشر نشده است.
نظر شما