قیمت طلا و سکه امروز ۴ شهریور | قیمت طلای آبشده گرمی چند؟

قیمت طلا و سکه امروز ۴ شهریور | قیمت طلای آبشده گرمی چند؟

نرخ انواع سکه برای امروز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد.

علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز می‌توانید ببینید.

قیمت طلا

بروزرسانی:یکشنبه ۴ شهریور

عنوان نرخ

قیمت (ریال)

طلای ۱۸ عیار / ۷۵۰ ۳۵,۸۱۰,۰۰۰
طلای ۲۴ عیار ۴۷,۷۴۶,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ ۳۵,۳۳۲,۰۰۰
طلای دست دوم ۳۵,۳۳۲,۱۴۰
آبشده کمتر از کیلو ۱۵۵,۲۱۰,۰۰۰
مثقال طلا ۱۵۵,۱۷۰,۰۰۰
انس طلا ۲,۵۱۲.۴۱

قیمت سکه

سکه امامی تک فروشی ۴۲۶,۳۰۰,۰۰۰
سکه بهار آزادی تک فروشی ۳۷۶,۲۵۰,۰۰۰
نیم سکه تک فروشی ۲۳۰,۱۰۰,۰۰۰
ربع سکه تک فروشی ۱۵۰,۴۰۰,۰۰۰
سکه گرمی تک فروشی ۷۰,۲۰۰,۰۰۰
تمام سکه (قبل ۸۶) ۳۷۴,۵۰۰,۰۰۰
نیم سکه (قبل ۸۶) ۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه (قبل ۸۶) ۹۸,۰۰۰,۰۰۰

حباب سکه

حباب سکه امامی ۷۵,۶۶۰,۰۰۰
حباب سکه بهار آزادی ۲۶,۲۱۰,۰۰۰
حباب نیم سکه ۵۴,۹۷۰,۰۰۰
حباب ربع سکه ۶۲,۷۱۰,۰۰۰
حباب سکه گرمی ۲۷,۰۴۰,۰۰۰

پیش بینی قیمت طلا و سکه 

بذرافشان در خصوص ارزیابی وضعیت بازار طلا و سکه در هفته پایانی مردادماه اظهار داشت: «در این هفته بازار سکه و طلا هم نوسان در قیمت‌ها بود به طوری که هم افزایش و هم کاهش قیمت‌ها ثبت شد. در بازارهای داخلی در طول هفته در مجموع فقط روند افزایشی قیمت‌ها را داشتیم که در طول هفته هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۱۹ هزار تومان افزایش ۳ میلیون ۵۸۰ هزار تومان شد.»

در هفته گذشته همچنین مسعود پزشکیان رئیس جمهور چهاردهم موفق شد تا رأی اعتماد مجلس را برای تمامی وزرای پیشنهادی خود اخذ کند و در آخرین روز هفته اولین جلسه دولت چهاردهم با حضور وزرای جدید برگزار شد. به گزارش اقتصادنیوز، معامله گران نسبت به دولت چهاردهم و انتخاب عباس عراقچی واکنش مثبت نشان دادند، یکسری‌ها تصور می‌کنند رای به عباس عراقچی به معنای این است که سیاست خارجی ایران احتمالا در دوره جدید به سمت روابط متوازن با دولت‌های مختلف پیش می‌رود. چهره دیگر مورد بحث بازار عبدالناصر همتی به عنوان وزیر اقتصاد بود.

به عقیده معامله گران امروز در بازار با توجه به تعطیلی روز یکشنبه، روند آرامی خواهیم داشت. با توجه به روند فعلی بازار طلا و سکه، به نظر می‌رسد که قیمت‌ها همچنان تحت تأثیر عوامل داخلی و خارجی قرار خواهند داشت. افزایش واردات شمش طلا می‌تواند به ثبات نسبی قیمت‌ها کمک کند، اما نوسانات جهانی قیمت طلا نیز می‌تواند بر بازار داخلی تأثیر بگذارد. براساس پیگیری اقتصادنیوز از بازار طلا و سکه، معامله گران معتقدند اگر دولت جدید بتواند سیاست‌های اقتصادی موثری را اجرا کند و روابط خود را با کشورهای دیگر بهبود بخشد، احتمالاً شاهد افزایش اعتماد عمومی و سرمایه‌گذاری‌ها خواهیم بود. این امر می‌تواند به کاهش حباب قیمتی سکه و ثبات بیشتر در بازار طلا منجر شود.

از سوی دیگر، اگر رکود اقتصادی ادامه یابد و تقاضا برای کالاهای لوکس مانند طلا و سکه کاهش یابد، ممکن است شاهد افت قیمت‌ها باشیم. بنابراین، معامله‌گران باید با دقت تحولات سیاسی و اقتصادی را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه‌ای اتخاذ کنند. به عقیده معامله گران فنی سکه همچنان مرز ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و باید دید ادامه معاملات این هفته می تواند زیر این مرز تثبیت دهید یا خیر؟

نظر شما