قیمت روز طلا ۳۰ مهر ماه | سکه امامی وارد کانال ۵۶ میلیونی شد! + جدول

قیمت روز طلا ۳۰ مهر ماه | سکه امامی وارد کانال ۵۶ میلیونی شد! + جدول

امروز قیمت طلا صعودی شد. قیمت سکه امامی به ۵۵,۶۰۰,۰۰۰ (پنجاه و پنج میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۵ درصدی داشته است.

 قیمت طلا امروز در جریان معاملات بازار افزایش و سکه کاهش را تجربه کرده است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۱۸ درصدی، از ۲,۷۲۲ (دو هزار و هفتصد و بیست و دو ) دلار به ۲,۷۲۷ (دو هزار و هفتصد و بیست و هفت ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا افزایش یافت. هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۹۹ درصدی، از ۴,۲۵۹,۲۰۰ (چهار میلیون و دویست و پنجاه و نه هزار و دویست ) تومان به ۴,۳۰۲,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و دو هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۹۹ درصدی، از ۱۸,۴۵۰,۰۰۰ (هجده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان به ۱۸,۶۳۵,۰۰۰ (هجده میلیون و ششصد و سی و پنج هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۵۵,۶۰۰,۰۰۰ (پنجاه و پنج میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۵ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۲.۳۴ درصدی، از ۲۹,۱۰۰,۰۰۰ (بیست و نه میلیون و یکصد هزار) تومان به ۲۹,۸۰۰,۰۰۰ (بیست و نه میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱۹,۴۰۰,۰۰۰ (نوزده میلیون و چهارصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۲.۲۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۹۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و نهصد هزار) تومان معامله شد.

نظر شما