زمان اعلام قیمت همستر کامبت | همستربازها منتظر این تاریخ مهم باشند!

زمان اعلام قیمت همستر کامبت | همستربازها منتظر این تاریخ مهم باشند!

از ۵ مهر ماه ۱۴۰۳ قیمت همستر کامبت اعلام میشود.

همستر کامبت اوایل هفته دوم شهریور ماه، خبر از لیست توکن در صرافی‌های معتبر جهانی داد.

هم اکنون می‌دانیم که از ۵ مهر ماه ۱۴۰۳، فرآیند ضرب توکن و لیست آن در صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، اوکی اکسچنج و بای بیت انجام می‌شود و سپس کاربران می‌توانند توکن‌های خود را تبدیل به ریال کنند.

آینده‌ی بازی همستر کامبات واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی همستر را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

اگرچه پس‌از لیست‌شدن نات کوین در صرافی های معتبر ارز دیجیتال امکان تبدیل توکن‌های مجازی آن به پول واقعی فراهم شد همچنان نقشه‌ی راه یا کاربرد دقیقی برای آن تعریف نشده است؛ پروژه‌ای که زومیت و بسیاری از کارشناسان با استناد به شواهد مختلف اعلام کردند احتمالاً هیچ‌گاه به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

همستر کامبت که ازجمله بهترین بازی های کریپتویی این روزها محسوب می‌شود، برای ایردراپ خود چند مرحله‌ درنظر گرفته است: مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان، همکاری‌های کلیدی و لیست وظایف. این بازی طبق ادعای سازندگانش ۳۰۰ میلیون کاربر دارد و درصورت لیست‌شدن توکن آن در صرافی‌ها، می‌توان توکن‌های ایردراپ‌شده را پول واقعی تبدیل کرد. اخیراً توکن همستر در بازار پیش‌عرضه‌ی برخی صرافی‌ها لیست شده است که احتمالاً از عرضه‌ی قریب‌الوقوع این ارزدیجیتال و امکان فروش و خرید همستر کامبت در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

بازی همستر کامبت چیست؟

همستر کامبات در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجه زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و کم‌تر دو هفته پس‌از راه‌اندازی اولیه به رکورد یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. طبق ادعای سازندگان Hamster Kombat تاکنون بیش‌ از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

همستر کامبت (Hamster Kombat) نوعی بازی تلگرامی است که در مرحله‌ی اول می‌توانید با ضربه‌زدن روی نمایشگر گوشی و با گذشت زمان با افزایش پرافیت (Profit per Hour)، سکه‌های مجازی کسب کنید؛ سکه‌هایی که احتمال دارد به ایردراپ و درنهایت به پول واقعی تبدیل شوند. البته می‌توان از این سکه‌ها برای ارتقاء کارت‌ها داخل بازی، خرید اسکین و موارد دیگر استفاده کرد و طبق اعلام سازندگان همستر، پرافیت بیشتر از سکه اهمیت دارد.

روش کسب درآمد بازی همستر

کسب درآمد از بازی همستر با چند روش امکان‌پذیر است: ضربه‌زدن روی صفحه (Tap to Earn) و جمع‌آوری خودکار سکه با سیستم پرافیت ساعتی (profit per hour) که مستلزم خرید و ارتقاء کارت‌ها است.

اینکه تعداد سکه‌ها را افزایش دهیم یا پرافیت ساعتی، به یکی از مهم‌ترین سؤالات کاربران تبدیل شده است. هنگام شروع بازی مجبور هستید با ضربه‌زدن سکه جمع کنید تا بتوانید برای خرید و ارتقاء کارت‌های داخل بازی همستر کامبت، از آن‌ها استفاده کنید. با بالا رفتن Level، حتی با این که انرژی و تعداد سکه‌ی دریافتی در ازای هر ضربه روی نمایشگر، افزایش می‌یابد، تأثیر ضربه‌زدن روی صفحه کم‌تر می‌شود و درنهایت پرافیت ساعتی تعیین‌کننده خواهد شد.

خرید و ارتقاء کارت‌های همستر به افزایش پرافیت ساعتی کمک می‌کند؛ این یعنی بعد از مدتی دیگر نیاز نیست به‌طور مداوم روی صفحه‌ی گوشی ضربه بزنید چراکه براساس پرافیت ساعتی‌، به‌طور خودکار سکه کسب خواهید کرد.

هنوز دقیقاً نمی‌دانیم معیار نهایی همستر کامبت برای ایردراپ توکن‌های پروژه چیست. ظاهراً توزیع ایردراپ براساس فعالیت‌های درون بازی شامل پروفیت ساعتی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی یا سایر معیارها خواهد بود نه تعداد سکه؛ اما این مورد به‌طور رسمی تأیید نشده است.

دریافت سکه های بیشتر در همستر

با دعوت از دوستان، عضویت در کانال تلگرام، یوتیوب و ایکسِ همستر کامبت و دریافت پاداش ورود روزانه و منظم، می‌توان سکه‌های بیشتری کسب کرد؛ اما با کمک پاداش‌هایی که همستر به‌صورت دیلی کمبو و کد مورس درنظر گرفته است، امکان جمع‌آوری ۶ میلیون سکه در روز وجود دارد.

همه‌ی تلاش‌ها برای کسب سکه‌های بیشتر در همستر بدین‌منظور انجام می‌شود که در بخش Mine کارت‌های بیشتری با پرافیت بالاتر خرید کنیم یا کارت‌های قبلی را به سطوح بالاتر ارتقاء دهیم. به‌ازای کم‌شدن تعداد سکه‌هایی که زیر هر کارت درج شده است، پرافیت شما افزایش می‌یابد. با گذشت چند ساعت، درآمد حاصل از پرافیت می‌تواند مقدار سکه‌ی خرج‌شده برای خرید و ارتقاء کارت‌ها را جبران کند. نکته‌ی مهم اینکه برای دریافت پرافیت باید حداقل هر سه ساعت یک بار به بازی سر بزنید تا درآمد کسب‌شده ازطریق پرافیت، به سکه تبدیل شود.

برای دریافت ۵ میلیون سکه در هر روز، باید کارت‌هایی خریداری شود که برخی از آن‌ها قفل هستند و برای بازشدن به خرید یا ارتقای کارت‌های دیگر نیاز دارند. می‌توانید با روش‌های اشاره شده هزینه‌ی خرید کارت‌ها را تأمین کنید.

 

نظر شما