ثبت نام جدید ایران خودرو آغاز شد | فروش فوری دنا پلاس به قیمت کارخانه شهریور ۱۴۰۳

ثبت نام جدید ایران خودرو آغاز شد | فروش فوری دنا پلاس به قیمت کارخانه شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش دنا پلاس در شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۷ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان محترم میرساند، شرایط انتخاب و واریز وجه اختیاری برای متقاضیان خودرو دنا پلاس با اولویت زمستان ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه مطابق جدول ذیل ایجاد شده است. لذا متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۷ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

شرایط فروش دنا پلاس شهریور ۱۴۰۳؛

فروش فوری دنا پلاس

بررسی دنا پلاس

دنا پلاس نسخه فیس لیفت شده دنا است و دنا نیز بر روی پلتفرم سمند توسعه یافته که خود سمند هم به نوعی فرزند پژو ۴۰۵ محسوب میشود؛ پس میتوان دنا پلاس را جزء نوادگان پژو ۴۰۵ دانست که این خیلی نا امید کننده است چراکه پلتفرم ۴۰۵ در دهه چهلم زندگی خود به سر میبرد و سالها با مهندسی روز جهان فاصله دارد. اما این هم بی انصافی است که بخواهیم دنا را همان ۴۰۵ بزک شده بدانیم چراکه این محصول در طول این سالها بارها مورد بازنگری فنی و مهندسی قرار گرفته و از نظر ایمنی و کارایی دست خوش اصلاحات اساسی شده است.

جدا از مواردی مثل الیاژ مورد استفاده که با چشم قابل مشاهده نیستند، پیشرفت های زیادی در بدنه و کابین این محصول ایجاد شده و حالا دنا پلاس با داشتن طراحی مدرن‌تر و آپشن‌های اضافه به محصولی امن‌تر و زیباتر از جد بزرگش تبدیل شده است. اما آیا این تغییرات برای رقابت با خودروهای روز حاضر در کلاس جهانی حتی از نوع اقتصادی و چینی کافی بوده؟! پاسخ قطعاً منفی است؛ برای همین حتی نسخه توربو اتوماتیک دنا پلاس که بهترین و کامل‌ترین نمونه از این محصول به حساب می‌آید هم قادر نیست با یک خودرو معمولی چینی نظیر چری آریزو ۵ رقابت نماید.

داخل دنا پلاس

با ورود به داخل کابین دنا پلاس با همان طراحی داشبورد و تم کلی اتاق دنا معمولی روبرو میشوید. فضای کلی کابین هرچند جدید نیست اما به راحتی نمره قبولی را دریافت میکند. از جمله مزیت های کابین دنا میتوان به طراحی جذاب نشانگرهای پشت آمپر و کنسول میانی که با الهام از هیوندای سوناتا YF طراحی شده، اشاره کرد. غربیلک چهار شاخه فرمان نیز با وجود زمختی نسبی، به واسطه وجود کلیدهای کنترلی تا حدودی مدرن به نظر میرسد و استفاده از طرح چوب در کابین، توانسته به گرم شدن فضای داخلی کمک نماید. البته در میان تمامی این نکات مثبت باید گفت که متریال استفاده شده در داشبورد و تودری‌های دنا از سطح کیفیت متوسطی برخوردارند و ارگونومی برخی قسمت‌ها "مثل کلیدهای تنظیم صندلی‌های جلو" با حالت ایده آل فاصله دارند.

البته برای علاقه مندان به شتاب و سرعت نسخه توربو دنده‌ای و برای آنهایی که به دنبال رفاه و آسایش بیشتر هستند نمونه توربو اتوماتیک دنا قابل خریداری است که آن دو مدل قیمت به مراتب بالاتری نسبت به خودرو مورد بحث دارند. اما اگر قصد پرداخت هزینه اضافه را ندارید میتوانم به شما اطمینان بدهم که همین نسخه ساده با موتور EF۷ تنفس طبیعی و گیربکس دنده‌ای هم در اکثر مواقع به نیازهای معمول شما پاسخ معقول را خواهد داد و اگر قصد ماجراجویی خاصی نداشته باشید از نظر شتاب و کشش کارتان را راه می اندازد.

 

 

نظر شما