وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه ضروری

اعطای وام قرض الحسنه ضروری تا ۳ میلیارد ریال

اعطای وام قرض الحسنه ضروری تا ۳ میلیارد ریال

موسسه اعتباری ملل وام قرض الحسنه حداکثر به مبلغ ۳میلیارد ریال به اشخاص حقیقی پرداخت می کند اعطای وام قرض الحسنه ضروری به اشخاص حقیقی تا ۳ میلیارد ریال مهمترین عنوانی است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

بانک ملل تسهیلات قرض الحسنه ضروری برای اشخاص حقیقی حداقل به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و حداکثر به مبلغ ۳میلیارد ریال و با بازپرداخت ۶۰ماهه بر اساس میانگین موجودی حساب قرض الحسنه پس انداز به مشتریان پرداخت می کند. در اندیشه معاصر هر آنچه باید درباره وام بانک ملل بدانید، آورده شده است.

این گزارش می افزاید:مشتریان محترم می توانند امتیاز دریافت وام قرض الحسنه خود را به اعضای درجه یک خانواده شامل پدر،مادر،خواهر،برادر،همسر و فرزندان واگذار نمایند.

متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه افتتاح حساب به شعب موسسه در سراسر کشور مراجعه نمایند.

این موسسه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و صرفه‌جویی در هزینه رفت و آمد مشتریان نسبت به افتتاح حساب و پرداخت وام قرض الحسنه با سامانه متا بانک اقدام می‌نماید

این گزارش می‌افزاید: اشخاص حقیقی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه می‌توانند حداقل ۳۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه بر اساس میانگین موجودی حساب از طریق افتتاح حساب در سامانه متا بانک وام قرض الحسنه دریافت نمایند

گفتنی است: افتتاح حساب و دریافت وام قرض الحسنه به صورت غیر حضوری و بدون ضامن بوده و با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی پرداخت می‌شود. یادآور می‌شود متقاضیان محترم برای دریافت وام قرض الحسنه از طریق سامانه متابانک تا پایان آذر ماه ۱۴۰۳ مهلت افتتاح حساب خواهند داشت.

نظر شما