قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۳ | قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار چند؟

قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۳ |  قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار چند؟

هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۱۹ درصدی، از ۲,۶۱۲ (دو هزار و ششصد و دوازده ) دلار به ۲,۶۱۷ (دو هزار و ششصد و هفده ) دلار رسید.

امروز قیمت طلا صعودی شد. قیمت سکه امامی به ۴۸,۴۰۰,۰۰۰ (چهل و هشت میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۱۹ درصدی، از ۲,۶۱۲ (دو هزار و ششصد و دوازده ) دلار به ۲,۶۱۷ (دو هزار و ششصد و هفده ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا افزایش یافت. هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۱۶ درصدی، از ۴,۰۴۹,۲۰۰ (چهار میلیون و چهل و نه هزار و دویست ) تومان به ۴,۰۵۵,۹۰۰ (چهار میلیون و پنجاه و پنج هزار و نهصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۱.۴۸ درصدی، از ۱۷,۸۰۰,۰۰۰ (هفده میلیون و هشتصد هزار) تومان به ۱۷,۵۴۰,۰۰۰ (هفده میلیون و پانصد و چهل هزار) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۸,۴۰۰,۰۰۰ (چهل و هشت میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۲ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۳۸ درصدی، از ۲۶,۷۰۰,۰۰۰ (بیست و شش میلیون و هفتصد هزار) تومان به ۲۶,۶۰۰,۰۰۰ (بیست و شش میلیون و ششصد هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ (هفده میلیون و پانصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۲۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۰۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون) تومان معامله شد.

نظر شما