قبل از رابطه زناشویی چی بخوریم؟ | بهترین موادغذایی برای ترشح هورمون تستوسترون

قبل از رابطه زناشویی چی بخوریم؟ | بهترین موادغذایی برای ترشح هورمون تستوسترون

بهترین مواد غذایی برای قبل از رابطه جنسی: برخی از مواد غذایی مملو از روی هستند که به بدن شما در تولید تستوسترون کمک می کند. این هورمونی است که نقش زیادی در خلق و خو بهتر و افزایش میل جنسی شما دارد.

بهترین مواد غذایی برای قبل از رابطه جنسی: برخی از مواد غذایی مملو از روی هستند که به بدن شما در تولید تستوسترون کمک می کند. این هورمونی است که نقش زیادی در خلق و خو بهتر  و  افزایش میل جنسی شما دارد. روی همچنین ممکن است به مردان کمک کند تا اسپرم بیشتری تولید کنند. همچنین به حرکت بهتر آن اسپرم کمک کند. غذاهای حاوی روی مانند گوشت گاو، گوشت خوک، غلات غنی شده، دانه کدو تنبل، بادام هندی و ماست را مصرف کنید. با این مطلب سلامت همراه باشید.

انار

در طول تاریخ، این میوه به عنوان نمادی از باروری و تقویت کننده جنسی شناخته شده است. معلوم شد که در این داستان ها حقیقتی وجود دارد. متخصصان می گویند که نوشیدن آب انار می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند، جریان خون را بهبود بخشد و سطح تستوسترون شما را بالا ببرد. اینها همه چیزهایی هستند که می توانند گرمای اتاق خواب را افزایش دهند.

شکلات

این خوراکی شیرین با ترشح سروتونین، هورمونی که احساس شادی و تندرستی را تشویق می کند، مرتبط است. تقویت خلق و خوی شکلات ممکن است میل جنسی شما را نیز افزایش دهد. این زیاده روی همچنین دارای مقدار زیادی فنیل اتیلامین است، یک ماده شیمیایی مغز که با شهوت و عشق مرتبط است.

اسفناج

این معمولا به عنوان یک سبزی جذاب در نظر گرفته نمی شود. اما می تواند میل جنسی شما را به روش های مختلف افزایش دهد. این برگ سبز سرشار از منیزیم است، ماده معدنی که می تواند تستوسترون شما را افزایش دهد. همچنین دارای آهن است که می تواند به میل، برانگیختگی، ارگاسم و رضایت جنسی به ویژه در زنان کمک کند.

هندوانه

بهترین مواد غذایی برای قبل از رابطه جنسی، این میوه آبدار حاوی مقدار زیادی اسید آمینه به نام سیترولین است. بدن شما آن را به آرژنین تبدیل می کند، اسید آمینه دیگری که به آرامش رگ های خونی شما کمک می کند. این می تواند باعث پمپاژ خون در اندام های جنسی شما شود به همان روشی که ویاگرا برای درمان اختلال نعوظ عمل می کند.

آووکادو

این میوه سبز خامه ای سرشار از چربی ها و فیبرهای مفید برای قلب است که می تواند انرژی ماندگاری را در اتاق خواب به ارمغان بیاورد. آووکادو همچنین دارای ویتامین B۶ است که به گفته متخصصان می‌تواند در کاهش علائم PMS مانند خستگی، نفخ، و گیجی نقش داشته باشد. همه اینها ممکن است کمک کند تا زنان راحت تر وارد حالت رمانتیک شوند.

توت فرنگی

توت فرنگی چه در شکلات آغشته شده باشد و چه با خامه زده شده پر شود، توت فرنگی مورد علاقه عاشقانه است. آنها سرشار از ویتامین C هستند، که ممکن است به افزایش میل جنسی، افزایش جریان خون و کاهش استرس و اضطراب کمک کند. همچنین به بدن شما کمک می کند تا مقدار بیشتری به نام اکسی توسین ترشح کند که به دلیل ارتباط آن با برانگیختگی جنسی و ارگاسم به هورمون “عشق” معروف است.

قهوه یا چای

این نوشیدنی ها مقداری کافئین را به بدن می رساند که سیستم عصبی شما را تقویت می کند. این ممکن است به مردان کمک کند تا در اتاق خواب بهتر عمل کنند. کافئین ممکن است احتمال اختلال نعوظ را نیز کاهش دهد. قهوه و چای همچنین آنتی اکسیدان هایی به شما می دهند که می توانند به سلامت شما کمک کنند. با این حال، آن را نزدیک به زمان خواب نادیده بگیرید. می تواند خواب شما را به هم بزند.

ماکا

بهترین مواد غذایی برای قبل از رابطه جنسی، گیاه ماکا که بومی کوه‌های پرو است، قرن‌هاست که برای تقویت باروری استفاده می‌شود. امروزه تحقیقات نشان می دهد که ریشه آن می تواند میل جنسی را بهبود بخشد. فیتونوترینت‌های موجود در گیاه ممکن است تعداد اسپرم و عملکرد جنسی را نیز افزایش دهند. ریشه ماکا اغلب به صورت پودر فروخته می شود. طعمی آجیلی و خاکی دارد. می توانید آن را به ماست، اسموتی ها، سالادها، سوپ ها یا محصولات پخته شده خود اضافه کنید.

ماهی چرب

ماهی هایی مانند سالمون، ساردین و ماهی خال مخالی دارای مقدار زیادی امگا ۳ هستند. این چربی های سالم التهاب را در بدن شما کاهش می دهند. که می تواند به سلامت جنسی شما کمک کند. اگر طرفدار غذاهای دریایی نیستید، می توانید امگا ۳ را در دانه کتان، دانه چیا و گردو نیز دریافت کنید.

حذف: چربی های اشباع شده

بهترین مواد غذایی برای قبل از رابطه جنسی، غذاهای سرشار از این ها، مانند گوشت گاو چرب و کره، می توانند به مرور زمان به گردش خون شما آسیب بزنند. این ممکن است جریان خون به اندام های جنسی شما را کند کند. در کوتاه مدت، یک رژیم غذایی حاوی گوشت نیز ممکن است مانعی برای شما باشد. خوردن آن می تواند منجر به بوی نامطبوع بدن شود.

نظر شما