اطلاعیه فوری برای بازنشستگان و مستمری بگیران بانک صادرات / معلمان و فرهنگیان بازنشسته حتما بخوانند
نحوه اضافه کردن افراد تحت پوشش و استفاده از خدمات بیمه تکمیلی (دانا)

در راستای صدور احکام بازنشستگی تعداد زیادی از کارکنان رسته آموزشی اداره کل آموزش و پرورش در ابتدای مهرماه به افتخار بازنشستگی نایل میگردند، در گفت و گویی سرکارخانم ریحانه مغاری کارشناس بیمه تکمیلی مدیریت صندوق در استان قم در خصوص نحوه استفاده این عزیزان از بیمه تکمیلی و سایر نکات لازم توضیحاتی داده اند که ذیلا توجه شما را به آن جلب می کنیم:
ضمن عرض تبریک به بازنشستگان جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای آنان به اطلاع می رساند این عزیزان پس از صدور حکم برقراری حقوق بازنشستگی خود می توانند وضعیت بیمه تکمیلی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی منوی خدمات بیمه ای به نشانی: https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-supplementary-health-insurance بررسی و در صورت تمایل ظرف مدت سه ماه از تاریخ صدور حکم نسبت به اضافه نمودن افراد تحت کفالت واجد شرایط اقدام نمایند.
همچنین این بازنشستگان عزیز جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دانا می توانند علاوه بر درگاه خدمات الکترونیکی صندوق از طریق لینک appsef.dana-insurance.ir/cspflandingpage/ نیز به آدرس مراکز درمانی طرف قرارداد، مراکز پذیرش و دریافت اسناد و اپلیکشین داناپ دسترسی یابند.
اپلیکیشن داناپ قابلیت ثبت خسارت ، پیگیری اسناد ثبت شده ، اعتراض به پرونده های رسیدگی شده و مشاوره پزشکی رایگان و آنلاین را برای بیمه شدگان محترم فراهم می کند.
بیماران خاص قرارداد نیز جهت تشکیل پرونده لازم است پس از دریافت فرم تایید بیماران خاص از لینک بالا و همچنین بعد از اخذ تاییدیه پزشک معالج به همراه مستندات بیماری به شرکت بیمه دانا شعبه قم به آدرس بلوار امین ، بین کوچه 41 و 43 مراجعه نمایند.
با توجه به افزایش حجم مراجعات به مرکز پذیرش اسناد بیمه تکمیلی یوسفآباد تهران و بروز ازدحام و اختلال در ارائه خدمات، از بازنشستگان گرامی درخواست میشود برای انجام امور مربوط به بیمه درمان تکمیلی خود، علاوه بر مرکز یوسفآباد، به سایر شعب و واحدهای پذیرش اسناد پزشکی شرکت بیمه دانا در سطح شهر تهران مراجعه نمایند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به اطلاع بازنشستگان و وظیفهبگیران محترم صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران میرساند:
با توجه به افزایش حجم مراجعات به مرکز پذیرش اسناد بیمه تکمیلی یوسفآباد تهران و بروز ازدحام و اختلال در ارائه خدمات، از بازنشستگان گرامی درخواست میشود برای انجام امور مربوط به بیمه درمان تکمیلی خود، علاوه بر مرکز یوسفآباد، به سایر شعب و واحدهای پذیرش اسناد پزشکی شرکت بیمه دانا در سطح شهر تهران مراجعه نمایند.
فهرست کامل این مراکز در سایت رسمی شرکت بیمه دانا به نشانی زیر در دسترس است:
www.dana-insurance.com
استفاده از سایر مراکز معرفیشده موجب تسریع در ارائه خدمات، کاهش زمان انتظار و بهبود کیفیت پاسخگویی به همه بازنشستگان عزیز خواهد شد.
ادارهکل صندوق بازنشستگی کشوری استان تهران از همکاری و همراهی ارزشمند بازنشستگان گرامی سپاسگزار است.
مدیرکل دفتر برنامهریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از کاهش ۱۷ درصدی تماسهای ورودی به مرکز ارتباط با ذینفعان در شهریورماه ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: گسترش خدمات غیرحضوری، راهاندازی چتبات هوشمند و رفع برخی مشکلات فنی از مهمترین عوامل این کاهش بوده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرحسین قزوینی مدیرکل دفتر برنامهریزی و تحول سازمانی صندوق با اعلام این خبر گفت: «در شهریورماه امسال در مجموع ۳۲ هزار و ۲۸ تماس با مرکز ارتباط با ذینفعان (شماره ۲۵۰۰) برقرار شد که از این تعداد، ۳۱ هزار و ۸۷۷ تماس پاسخ داده شده است. این رقم نسبت به تیرماه سال جاری، نشاندهنده کاهش ۱۷ درصدی تماسهای ورودی است.»
قزوینی افزود: «راهاندازی چتبات اختصاصی بازنشستگان و موظفین در مردادماه امسال و رفع نسبی برخی مشکلات در حوزههایی مانند متناسبسازی و درمان، نقش مؤثری در کاهش تماسها داشته است. این چتبات که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده، بهصورت ۲۴ ساعته در اپلیکیشن صبا فعال است و به پرسشهای پرتکرار کاربران پاسخ میدهد.»
وی ادامه داد: «در حال حاضر، بیش از یک میلیون نصب فعال از اپلیکیشن صبا انجام شده و خدمات متنوعی از جمله دریافت فیش و حکم بازنشستگی، خدمات مالی و رفاهی، پرداخت قبوض، شبکه آموزشی، پادکستهای رادیو صبا و اطلاعرسانی طرحهای خرید اقساطی از طریق آن ارائه میشود. هدف ما این است که در آینده تمامی خدمات صندوق از طریق صبااپ قابل دسترس باشد.»
مدیرکل دفتر برنامهریزی و تحول سازمانی صندوق در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش رضایتمندی بازنشستگان از خدمات مرکز تماس اشاره کرد و گفت: «بر اساس نظرسنجیهای انجامشده، ۸۱ درصد تماسگیرندگان عملکرد کارشناسان مرکز را عالی ارزیابی کردهاند که بیانگر بهبود کیفیت پاسخگویی و افزایش مهارت کارشناسان است.»
قزوینی درباره موضوعات پرتکرار تماسها نیز اظهار داشت: «در شهریورماه، بیشترین تماسها مربوط به بیمه تکمیلی با ۳۲.۲ درصد، حقوق با ۲۹ درصد، وام با ۱۸.۷ درصد و خدمات رفاهی با ۶.۲ درصد بوده است. در این میان تماسهای مرتبط با حقوق و خدمات رفاهی افزایش و تماسهای مربوط به وام کاهش یافته است.»
وی اضافه کرد: «در کنار تماسهای تلفنی، بیش از ۷۴۰۰ درخواست از طریق پیام صوتی، اپلیکیشن و وبسایت صندوق ثبت و رسیدگی شده است که نشاندهنده استقبال بازنشستگان از خدمات دیجیتال و غیرحضوری صندوق است.»
قزوینی در پایان با تأکید بر نقش تحلیلی مرکز ارتباط با ذینفعان گفت: «این مرکز فقط محل پاسخگویی نیست، بلکه محلی برای دریافت بازخورد، پایش نیازها و انتقال دادههای تحلیلی به مدیران صندوق است. سیاست ما بر احترام به بازنشستگان و شنیدن دقیق صدای آنها در تمامی مراحل خدمترسانی است.»
نظر شما