رضایت فرهنگیان از همکاری بیمه دانا و آموزش‌وپرورش / برنامه‌های جدید در راه است +جزییات

​مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد مقدس، با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاری‌ها و ارتقای خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان را بررسی کرد.

رضایت فرهنگیان از همکاری بیمه دانا و آموزش‌وپرورش / برنامه‌های جدید در راه است +جزییات
پایگاه خبری تحلیلی عصر همگرایی:

رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد مقدس، با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاری‌ها و ارتقای خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان را بررسی کرد. او همچنین از درمانگاه فرهنگیان بازدید و با کارکنان و نمایندگان شعب مشهد درباره وصول مطالبات و تکریم مشتریان به گفت‌وگو پرداخت‌.

در این نشست، جعفری با اشاره به سابقه همکاری بین بیمه دانا و آموزش‌وپرورش و ارائه بیش از 37 میلیون خدمت بیمه‌ای طی سه سال به بیمه‌شدگان فرهنگی، موفقیت این همکاری و رضایت حداکثری فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد.

 وی همچنین درباره ادامه همکاری، ارائه خدمات مطلوب‌تر، افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و توسعه بیمه‌نامه‌های جامع ویژه کارکنان و دانش‌آموزان سخن گفت و بر اهمیت پاسخگویی سریع به نیازهای فرهنگیان و برگزاری جلسات مستمر با آموزش‌وپرورش در جهت رفع مسائل و دغدغه‌های احتمالی تأکید کرد.

پس از این نشست، مدیرعامل بیمه دانا به‌همراه هیئت همراه دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص و جمعی از مدیران ستادی و رؤسای شعب مشهد مقدس، از درمانگاه فرهنگیان مشهد مقدس بازدید و ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات بیمه‌ای را بررسی و بر رفع موانع احتمالی در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌گذاران تأکید کرد.

در ادامه سفر، رضا جعفری با کارکنان و نمایندگان شعب آبکوه، آزادی و احمدآباد مشهد در محل شعبه آبکوه بیمه دانا، دیدار و ضمن تقدیر از عملکرد آنان در حفظ پرتفوی و تحقق اهداف کلان شرکت، در زمینه ضرورت پیگیری بیمه‌نامه‌های خُرد و استفاده از ظرفیت بیمه‌نامه‌های کلان به‌منظور توسعه بازار سخنرانی کرد.

وی با تأکید بر رویکرد تحول‌گرای شرکت، گفت: امروز صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نوآوری، دیجیتالی‌شدن و تنوع در محصولات است و بیمه دانا باید با اتکاء به سرمایه انسانی توانمند و شبکه فروش کارآمد، پاسخ‌گوی نیازهای روزافزون بیمه‌گذاران باشد.

وی در ادامه با پاسخ به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان، بر اهمیت تعامل سازنده و هم‌افزایی در شبکه فروش نیز تأکید داشت.

این سفر در راستای ارتباط مستقیم مدیرعامل بیمه دانا با شبکه فروش و بیمه‌گذاران، شناسایی مسائل میدانی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای انجام شد.

نظر شما