کف بینی | طالع بینی

اگه این علامت هارو تو کف دستت داری تو زندگی با مشکلات زیادی رو به رو میشی

اگه این علامت هارو تو کف دستت داری تو زندگی با مشکلات زیادی رو به رو میشی

خط دست که به این معنی است که در زندگی با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد

آیا خودتان را بیشتر از عزیزان، همکاران و دوستانتان در سختی می بینید؟ شاید خطوط روی دست شما بتواند اطلاعاتی به شما بدهد.

زندگی یعنی سخت کوشی برای برآوردن نیازها، آرزوها و رویاهایمان ، ما به سختی های زندگی نیاز داریم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. در حالی که برخی از افراد تنها دوره های کوتاهی از زندگی خود را تجربه می کنند که به نظر دشوار می رسد، برخی دیگر باید اغلب و گاهی همیشه برای رسیدن به چیزهای خوش خیم تلاش کنند.

حتی ثروتمندترین و شادترین افراد جهان نیز روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند، اما برای برخی افراد، به نظر می رسد که این دوران سخت هرگز پایانی ندارد.

آیا تا به حال فکر کرده اید یا فکر کرده اید چقدر عالی است که بدانیم دقیقاً چه چیزی را هنوز باید تحمل کنیم؟ 

یا این دوره از مبارزات چقدر طول خواهد کشید؟

نخل شناسی توضیح می دهد که گذشته، حال و آینده هر فردی روی دستانش نوشته شده است. شما فقط باید تمرکز کنید، مشاهده کنید و یاد بگیرید.

با توجه به کف بینی، همانطور که کف دست شما می تواند چیزهایی در مورد زندگی عاشقانه ، سلامتی و شانس شما به شما بگوید، می تواند مشکلات شما را نیز روشن کند.

کف بینی

در اینجا جزئیاتی وجود دارد که به ما درک عمیق تری از مبارزات خود در زندگی می دهد:

#1. شست:

کف بینی

اگر فردی الگوهای مش مانند یا خطوط متقاطع زیادی در زیر انگشت شست خود داشته باشد، نشان دهنده این است که ممکن است برای رسیدن به اهداف خود بیشتر از بقیه کار کند. 

شما به نتایجی که می خواهید خواهید رسید، اما باید دو برابر، گاهی اوقات حتی سه برابر بیشتر از دیگران کار کنید. شک ممکن است پایدار باشد، اما مطمئن باشید که به  آن خواهید رسید.

شماره ۲

کف بینی

فردی که خط زندگی اش پر از بریدگی است، نشانه آن است که مشکلات در اوایل زندگی برای او ظاهر می شود. در تمام دهه بیست سالگی خود (اوایل بزرگسالی)، آنها باید سخت کار کنند، اما در آن زمان این تصور را خواهند داشت که برای تمام تلاش هایی که انجام داده اند، پاداش عادلانه دریافت نمی کنند.

اما این بدان معنا نیست که شما در این راه از مزیت کار خود بهره نخواهید برد. شما پاداش خواهید گرفت، اما خیلی دیرتر در زندگی. حتی ممکن است تحت فشار شدید مبارزات خود به تسلیم شدن فکر کنید، اما در نهایت همه چیز درست خواهد شد. و خوشبختانه مبارزه شما برای همیشه دوام نخواهد داشت. زیرا از 35 سالگی دوران سختی شما به پایان می رسد.

شماره 3. خط شانس

کف بینی

اگر خط شانس شما به دو قسمت تقسیم شده است، اما آنها دیرتر به هم می رسند، این نشانه یک مبارزه عاطفی عمیق در زندگی است. برای هر کاری که انجام می دهید باید تلاش بیشتری انجام دهید. 

با این حال، یک خبر خوب وجود دارد: زمانی که پاداش کار سخت خود را درو کنید، بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتید خواهد بود. به نوعی شما بسیار خوش شانس هستید.

نظر شما