مرد اسفند ماهی

مرد اسفند ماهی چه خصوصیاتی دارد؟ | برای جذب مرد اسفند ماهی باید

مرد اسفند ماهی چه خصوصیاتی دارد؟ | برای جذب مرد اسفند ماهی باید

اگر مرد مورد علاقه شما اسفند ماهی است شما می توانید با شناخت عواطف و احساسات آن همچنین دانستن معایب و خصوصیات رفتاری اش به راحتی آن را جذب خود کنید.

اگر مرد مورد علاقه شما اسفند ماهی است شما می توانید با شناخت عواطف و احساسات آن همچنین دانستن معایب و خصوصیات رفتاری اش به راحتی آن را جذب خود کنید.

مرد متولد اسفند ماه چه خصوصیاتی دارد؟

ماهی نماد این برج است. دو ماهی که در دو جهت متفاوت در حال شنا هستند نشانگر تنش های درونی متولدین اسفندماه است. مرد اسفند ماهی هرگز حد وسط ندارد، یا کاملا منفی است یا مثبت کامل، مرد متعصبی نبوده و هرگز به قضاوت نمی نشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد.مردان متولد این ماه به طور ذاتی کم حرف و قوی هستند. چون کمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و به ویژه زنان مجذوب آنها می شوند.

مردهای متولد اسفند ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند.

رنگ محبوب و خوش یمن متولدین اسفند ماه «سبز، آبی ملایم » است.

رنگ مورد علاقه

سنگ خوش یمن برای متولدین اسفند ماه «سنگ قمر» است.

متولدین این ماه در بین رنگ ها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند.پاییز فصل مورد علاقه مردان اسفندی است و از دیدن غروب پاییز به هیجان می آیند.

برخی از مردان متولد اسفند از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد در طالع خود سفر دریایی دارند.

بهترین روز هفته برای آنها روز پنج شنبه است و انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است.

مرد اسفند ماهی

برای جذب مرد اسفند ماهی باید ...

برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

حتما هفته ای دو سه بار به او ابراز علاقه کرده و بگویید که دوستش دارید. از او زیاد انتقاد نکنید، از کم کاری و خونسردی او نرنجید. اگر در مسیر زندگی با مرد اسفند ماهی رو به رو شده و احتمال ازدواج شما به وجود آمد، سخت مراقب باشید زیرا برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت.

حساس ترین مرد در دوازده ماه متولد اسفندماه است. هرگز او را با مردان دیگر مقایسه نکنید. زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد، اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند. شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

بهتر است قبل از اتخاذ تصمیم نهایی اطمینان پیدا کنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید، مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد، چه شوهری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت.

از سوی دیگر اگر دیدید که او به موقعیت های عالی بی اعتنا است و مانند ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است » می باشد ، و نسبت به انجام کارهای جدی حالت تنبلی و رخوت دارد باید بدانید که در لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

مرد متولد اسفند در عشق

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود. حتی اگر خجالتی هم باشد. زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.

زیرا به عشق بی همتایش رسیده است. مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد، دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه. اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

مرد اسفند ماهی

موقعیت شغلی مردان متولد اسفند ماه

شاید این مردان دارای همه امکاناتی باشند که ایده آل شما است و یا برعکس . منش زندگی به گونه ای است موقعیت های بی نظیر به طور مرتب رو در روی او قرار می گیرد ، اما اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و یا با تصمیمی راسخ خط بطلانی بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، بکشد . امامشکلی که وجوددارد این است که برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود.

پسر اسفند ماهی آدم ضعیف النفسی نیست و عیب کار فقط در این است که گاهی آنقدر مجذوب چشمک های یک ستاره می شود که متوجه طلوع خورشید نمی گردد. طبیعی است که تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید که اکثرا اینطورند.

موقعیت شغلی اسفندی ها

هوش سرشار نهفته در او این امکان را می دهد که یک شبه ره صد ساله را بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد .اگر هم نتوانست ، می توانید روی احترام و تأمینی که به دست می آورد، حساب کنید. بعید نیست مرد متولد اسفندی که شما می شناسید، از این گروه باشد.

به صراحت می توان گفت بعید است که اگر مرد اسفند ماهی تا سن 25 و 30 سالگی نتواند از موقعیت های مناسب زندگی بهره کافی ببرد و بار خود را ببندد، آینده درخشانی داشته باشد.

مرد متولد اسفند ماه قدرت ریسک پذیری کمتری دارندو به آنچه دارند از صمیم قلب دلخوش هستند. بدون اینکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندان ایشان ممکن است اصلا راضی نباشند.شاید لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن کافی می داند، در حالی که از نظر شما زندگی فقط یک غذای بخور نمیر نیست، زندگی تفریح و گردش، لباس های خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد.

مرد اسفند ماهی

اگر حاضر به تحمل همه این کمبود ها هستید و همچنان عاشق مرد اسفند ماهی می باشید، بسیار خوب، بروید و پای سفره عقد بنشینید. اما باید بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بکشید، به این معنی که نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید.

نظر شما