وام

جزییات ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود | از این موقعیت جا نمانید

جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود | از این موقعیت جا نمانید

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توانند از طرح «اعتبار در حساب جاری» با سقف وام 300 میلیون تومانی استفاده کنند.

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام 300 میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند، می‌توانند از طرح «اعتبار در حساب جاری» این مجموعه بهره ببرند. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود

افرادی که به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه، میانگین حساب 3 تا 12 ماهه ایجاد کنند. ضمنا این افراد باید ضامن رسمی داشته باشند و بتوانند معادل 4 درصد کارمزد این تسهیلات را بپردازند. مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به زمان خواب سپرده متفاوت است و بین 24 تا 48 ماه تغییر می‌کند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد اعلامی و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، افراد باید توان پرداخت اقساط 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان در هر ماه را داشته باشند. کل سود تسهیلات مذکور به 30 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 330 میلیون تومان اعلام شده است.

این وام ۱۵۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان شد+ جزییات

وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

 بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل، شرایط پرداخت وام اشتغالزایی را در سال ۱۴۰۳ ابلاغ و اعلام کرد: سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به ۱,۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا ۴۰,۰۰۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف ۷ سال می‌باشد.

آمارها نشان می‌دهد در سال گذشته حدود 8 درصد از وام‌ها در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده‌ که حدود 2 درصد در قیاس با 1401 افزایش پیدا کرده است.

همچنین، سقف فردی تسهیلات برای رسته‌های اعلامی مدنظر دستگاه‌های ذی‌نفع در صورت تأیید رسته‌های شغلی توسط کمیسیون‌های پولی و اعتباری بانک مرکزی، ۳,۰۰۰ میلیون ریال و سقف جمعی این رسته‌ها ۴۰ درصد از کل منابع اختصاص یافته به دستگاه تعیین شود.

تضامین ابلاغی بانک مرکزی برای وام‌های اشتغالزایی عبارتند از؛

- تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال با اعتبارسنجی متقاضی و سفته و یا یک ضامن معتبر

- تا سقف دو میلیارد ریال بر اساس ماده ۷ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد

- برای اعطای تسهیلات تا سقف ۳,۰۰۰ میلیون ریال یکی از موارد زیر دریافت شود:

الف: اعتبارسنجی و سفته و یک ضامن

ب: ارائه دو ضامن معتبر

شرایط بانک‌ها برای پرداخت وام با سند ملکی

اگر منزل مسکونی شما سند دارد می‌توانید از بانک‌ وام با ضمانت سند خانه دریافت کنید. در این گزارش به بررسی شرایط دریافت وام با سند ملک پرداختیم.وام با سند ملکی یکی از پرطرفدارترین وام‌هایی است که افراد به دنبال آن هستند. وام با سند خانه جزء وام‌های بدون ضامن به حساب می‌آید. در دریافت وام با سند ملکی، باید به این نکته توجه کنید که ملک شما باید مسکونی بوده و دارای سند شش دانگ باشد. دریافت وام با سند ملکی کار سختی نیست و با ارائه مدارک مورد نیاز و انجام مراحل و شرایط مخصوص هر بانک، می توان وام دریافت کرد. یکی از مزیت های دریافت وام با سند ملکی، سرعت دریافت آن است، زیرا سند ملک ضامنی معتبر است که برای ضمانت کفایت می کند.معمولا بانک به ارزش ۵۰ درصد قیمت کارشناسی ملک به شما وام پرداخت می‌نماید. درصد سود وام با سند ملک و مدت بازپرداخت این وام در بانک‌های مختلف متفاوت است اما معمولا سود وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۵ سال است.

مدارک لازم برای دریافت وام با سند ملکی

برای دریافت وام با سند ملکی، هنگام ثبت نام، یک سری مدارک جهت احراز منطقه مسکونی و هویت افراد لازم است که به بانک ارائه گردد. مدارک لازم برای دریافت وام با سند ملکی، شامل موارد ذیل می شود: تصویر کلیه صفحات شناسنامه متقاضی، تصویر کارت ملی متقاضی، گواهی اشتغال به کار متقاضی در تاریخ اعطای تسهیلات و تعیین میزان حقوق و تعهد کسر از حقوق در صورت عدم پرداخت، تصویر سند مالکیت یا سرقفلی یا اجاره نامه محل کسب یا کپی برابر اصل اسناد یا مدارک مالکیت متقاضی.تصاویر سند مالکیت در مواردی که تسهیلات در قبال وثیقه ملکی اعطا می شود، تصویر کامل اسناد مالکیت اموال غیر منقول، کد صنفی ده رقمی، چک ضمانت، چنانچه سن مالک زیر ۱۸ سال (سن قانونی) باشد ولی یا وکیل قانونی از طرف متقاضی، درخواست استفاده از تسهیلات بانک را می نماید و اسناد مربوط را امضا و وجوه مربوط به تسهیلات اعطائی را دریافت می کند.قرارداد منعقده پرداخت وام، یک نسخه از کلیه اسناد حسابداری و انتظامی و تعهدات از بدو انعقاد قراداد تا مرحله واریز و تسویه آن، ارزیابی هزینه های انجام شده ناشی از وام اعطائی بانک.

3 نوع وام فوری که نیاز به سپرده گذاری و ضامن ندارد، از سوی مؤسسه مالی و تأمین سرمایه معرفی شد. اگر نیاز به وام فوری بدون ضامن و بدون هر نوع سپرده گذاری دارید، معرفی این وام‌ها را از دست ندهید.

وام با سند ملکی و وام فوری از بانک‌ها

در ابتدا باید گفت که بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی، از مهم ترین مراکز تأمین وجه و پرداخت وام می‌باشند. این مراکز با نیازسنجی مشتریان و پرداخت سرمایه مورد نیاز آنها، کمک می‌کنند تا اشخاص کسب و کار خود را رونق دهند، و یا با کمک وجه نقد، مشکلات مالی خود را حل نمایند.اما نکته‌ای که وجود دارد این است که دریافت وام از بانک، همیشه هم در دسترس نیست. یعنی با محدودیت‌هایی مانند نداشتن بودجه، معرفی ضامن حقیقی و سپرده‌ گذاری پول در یک حساب و بسیاری از موارد دیگر همراه است، و این عوامل باعث می‌شود تا نتوان همیشه به منابع مالی بانکی دسترسی داشته باشیم. در اینصورت راه‌کار منطقی چیست؟ و چطور می توانیم از وام‌های مناسب‌تری بهره‌مند شویم؟

به گفته این مؤسسه مالی و تأمین سرمایه، امروزه مرکزها و منابعی به غیر از بانک‌ها نیز در دسترس هستند که وام‌هایی مانند وام روی سند خودرو و وام فوری با سند ملکی و وام با سیم کارت را ارائه می‌دهند. وام‌هایی بدون سپرده گذاری و بدون نیاز به هرگونه ضامن!

این موسسات نیازی به ضامن ندارند و شخص تنها باید سند معتبری را ارائه دهد، تا آن مؤسسه مالی اطمینان کافی از بازپرداخت اقساط را داشته باشد.

و در این مورد، تنها با داشتن یک سند مالکیت می‌توان وام با شرایط مناسبی را از مؤسسه‌های مالی آزاد درخواست داد. سند مالکیت امروزه، شامل اسناد گوناگونی مانند سند مالکیت یک زمین، آپارتمان، خودرو، سیم کارت و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.همانطور که گفته شد، این مؤسسات وام‌هایی را که پرداخت می‌کنند، بدون نیاز به ضامن و و هر نوع سپرده می‌باشد، و فقط برای ارائه وام، تضمین معتبری مانند سند ملک، خودرو و یا هر نوع اموال ارزشمندی، به صورت رهن دریافت می‌گردد. باید توجه داشت که این تضمین‌ها تنها برای اعتبار بخشیدن به ضمانت بازپرداخت وجه، به سرمایه گذار می‌باشد.در انتهای قرارداد وام و پرداخت آخرین قسط، سند ملک و یا هر اموالی که در رهن قرار گرفته، دوباره به شخص درخواست دهنده وام انتقال می‌یابد.

نظر شما