دلار

دلار به کانال ۵۸ هزار تومان می‌رود؟ | بازار دلار در سراشیبی قیمت‌ها

دلار به کانال ۵۸ هزار تومان می‌رود؟ | بازار دلار در سراشیبی قیمت‌ها

​عضو اتاق بازرگانی ایران در واکنش به نرخ ارز در بازار عنوان کرد: دلار تا ۵۸ هزار تومان به طور موقت تا چند روز آینده پایین خواهد آمد.

عضو اتاق بازرگانی ایران در واکنش به نرخ ارز در بازار عنوان کرد: دلار تا ۵۸ هزار تومان به طور موقت تا چند روز آینده پایین خواهد آمد.

دلار به کانال ۵۸ هزار تومان می‌رود؟

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۴,۸۶۸ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۱ تومان کاهش، ۴۴,۸۶۸ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۴,۸۷۹ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۵۰ تومان کاهش، ۴۳,۳۰۰ تومان نرخ گذاری شد

دلار طی معاملات روز دوشنبه در حالی که چند روزی بود در کانال ۶۰ هزار تومان بالا و پایین می‌شد، بالاخره کف مقاومتی را از دست داد و به کانال ۵۹ هزار تومان سقوط کرد.

علی شریعتی، فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی ایران در همین رابطه در واکنش به نرخ ارز در بازار در فضای مجازی نوشت: دلار تا ۵۸ هزار تومان به طور موقت تا چند روز آینده پایین خواهد آمد.

وی افزود: به نظر من جهش هیجانی هم قطعا به زودی نخواهد داشت.

سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟

در این میان، برخی روایت‌های میدانی حاکی از آن است که قیمت دلار باز هم کاهشی خواهد بود و به قیمت‌های پایین‌تر می‌رسد.

 محمدرضا فرزین، رییس‌کل بانک مرکزی در تازه‌ترین اظهارنظر، خبرهای جدیدی درباره گشایش‌های ارزی اعلام کرد و با اشاره به نتایج استفاده از دیپلماسی اقتصادی و گسترش روابط بانکی و تجاری با کشورهای هم‌پیمان و همسایه، تاکید کرد: با گشایش‌های به‌وجودآمده، دسترسی کشور به منابع ارزی در سال جاری افزایش یافته است و قدرت مدیریت بیشتری نیز بر منابع ارزی زیادی که در خارج از کشور وجود دارد خواهیم داشت، این موضوع البته بر افزایش تسلط بانک مرکزی بر بازار ارز، اثربخش خواهد بود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در معاملات امروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۴ هزار و ۸۷۹ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۹۰۴ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۸ هزار و ۳۳۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۵ هزار و ۱۳۰ تومان رسیده است.

اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۲۲۰ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۴۱۰ تومان است.

قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی روند نزولی را تجربه کرده است و ارزش آن به ۴۴,۸۶۸ (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

قیمت دلار، یورو و پوند امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاملات امروز بازار ارز حکایت از افت قیمت دلار نسبت به روز گذشته دارد.

قیمت دلار مبادله ای امروز

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۸۶۸ (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

قیمت یورو مبادله ای امروز

یورو مبادله ای، امروز به ۴۸,۴۳۵ (چهل و هشت هزار و چهارصد و سی و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۰.۴۸ درصدی، از ۷۴,۷۵۰ (هفتاد و چهار هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان به ۷۴,۴۰۰ (هفتاد و چهار هزار و چهارصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات مبادله ای

درهم امارات مبادله ای امروز با کاهش ۰.۰۲ درصدی، از ۱۲,۲۲۰ (دوازده هزار و دویست و بیست ) تومان به ۱۲,۲۱۷ (دوازده هزار و دویست و هفده ) تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه با کاهش ۰.۲۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۸۴۰ (یک هزار و هشتصد و چهل ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا، امروز به ۴۳,۳۰۰ (چهل و سه هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

قیمت دلار استرالیا امروز

همچنین دلار استرالیا با کاهش ۰.۵۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۹,۲۰۰ (سی و نه هزار و دویست ) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۵ (چهل و پنج ) تومان قیمت خورد.

نظر شما